dizel flame
ide.ne.irj at freemail.hu
ide.ne.irj at freemail.hu
Wed Jun 8 16:39:42 CEST 2005
Thus spake charles hoss:
> tokeletlen eges ? a kompresszio miatt magasabb hofokon eg - tisztabban ,
> mogotte pedig ott a katalizator is.
> csak az kormol ahol nem eleg nagy a hofok - ott keletkeznek koztes
> termekek .
Nincs ra eleg ido, kulonosen magasabb fordulatszamon, amikor intenziv
gyorsitashoz felporgetjuk a motort. Ezert fustol gyorsitas kozben.
Termeszetesen mindent megtesznek a gyartok az eges gyorsitasara es
tokeletesitesere, ezert kell a 2000 bar injektor, porlasztocsucs, kulonben
eleg lenne belapatolni az olajat a hengerbe.
A tul nagy homerseklet sem jo. Akkor keletkezik a sok NOx, valamint
zajosabb is lesz a motor.
> vannak autok ahol a benzin goze egy aktivszenes szuroben nyelodik el es
> menet kozben a motorral megeteti a parolgast , gozt .
Tipus? Es miert van ra szukseg? Enelkul nem teljesiti a kornyezetvedelmi
eloirasokat, vagy extra? Tenyleg szagtalan lesz tole az auto?
Gyanitom hogy egyes dizelekben is lehet ilyesmi, mert tenyleg semmi
szaga nincs, csak azt lehet erezni hogy meleg levego jon ki belole.
Persze CO2 azert meg van benne :)
> dexter
--
Valenta Ferenc <vf at elte.hu> Visit me at http://ludens.elte.h u/~vf/
"Ezek a pornokepek csak a monitor tesztelesere szolgalnak"
More information about the Elektro
mailing list