Generátor (volt RE: Auto allofutes)

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
Wed Jan 26 10:28:41 CET 2005


>csak jol megkente a szerveket, vagy van ilyen jo jogasz??
>
>vajk


Régen a Velorexben 250-es (vagy 350) Jawa motorja volt és ahhoz sem kellett autó jogosítvány. Sőt, ha jól tudom, külön járműkategória volt: rokkantszállító.....

De ha ennyire belemerültünk az autós témába, egy kis villany is legyen...
Tud-e valaki rajzot, linket, stb arra kérdésre, hogyan áll kapcsolatban a generátor, fesz.szabályzó, kontrollámpa az autóban?? Nekem ugyanis az tűnt fel tegnap, hogy nem világít a kontrollámpa a gyújtás ráadása esetén, miközben a motor még nem jár. Menet közben pedig nagyon-nagyon halványan világít. Az este megnéztem a generátort és a fesz.szabályzóban lévő kefék nagyon el voltak kopva (lehet, hogy már nem is érintkeztek). Kicserélve őket a jelenség megszünt (viszont sötétben figyelve egy picit "dereng a fénye" a kontroll-Lednek).
Kérdésem az, hogy lehetett-e oka ez?
Az akku meddig bírja töltés nélkül (a lámpa menet közben állandóan világít, indítás előtt izzítás, önindítózás, fűtőmotor, stb megy mindig)?
Vagy a remanens mágnesességtől volt annyi gerjesztése a generátornak, hogy pótoljon ezen fogyasztásokon?
A fentiek megválaszolásán túl szeretnék egy "kapcsolási rajzot" vagy linket az autó elektromos rendszeréhez (VW Golf I. 1.5D). Aki tud, kérem segítsen!!
Köszi!!

Üdv, Imi
mailto:imre.kathi at eon-hungaria.com




WSAPP: 
Ez a level virusellenorzesen esett at!
This message was checked against viruses!




More information about the Elektro mailing list