Micsurin
Vajk Fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jan 24 07:12:07 CET 2005
ide.ne.irj at freemail.hu wrote:
>A gyorsitasi/lassitasi profil a sima tavolsagtarto radar
>tovabbfejlesztesevel megoldhato.
>Viszont ha csinalnanak olyan utakat, hogy kulso, fix, megbizhato jeladok
>vezetnenek, abban mar tobb fantaziat latnek!
>
>
szerintem pont itt van a poen az egeszben. ahelyett hogy szenne
radarozom az elottem levot, lehetne valami mondjuk optikai kommunikacio,
es az o szamitogepe szolhatna nekem hogy fekezes van, es mekkora. elsore
lehet hogy egy passziv rendszer eleg lenne, minden auto hatrafele
sugaroz egy "telemetriat", amiben benne van hogy mennyivel megy,
mennyire fekez, mennyire gyorsit eppen. Egyszerubbnek tunik tartani a
kovtavot ha 1msec-en belul tudod ha az urge a fekre tette a labat,
mintha meg kell vard, hogy a radarod rajojjon hogy kozeledik.
az utban levo jeladok nem oldjak meg a kovetesi tavolsag, besorolas,
savvaltas jellegu temakat. a kornyero autokkal valo kommunikacio viszont
megoldhatja.
vajk
More information about the Elektro
mailing list