Micsurin

Vajk Fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jan 24 07:12:07 CET 2005



ide.ne.irj at freemail.hu wrote:

>A gyorsitasi/lassitasi profil a sima tavolsagtarto radar
>tovabbfejlesztesevel megoldhato.
>Viszont ha csinalnanak olyan utakat, hogy kulso, fix, megbizhato jeladok
>vezetnenek, abban mar tobb fantaziat latnek!
>  
>

szerintem pont itt van a poen az egeszben. ahelyett hogy szenne 
radarozom az elottem levot, lehetne valami mondjuk optikai kommunikacio, 
es az o szamitogepe szolhatna nekem hogy fekezes van, es mekkora. elsore 
lehet hogy egy passziv rendszer eleg lenne, minden auto hatrafele 
sugaroz egy "telemetriat", amiben benne van hogy mennyivel megy, 
mennyire fekez, mennyire gyorsit eppen. Egyszerubbnek tunik tartani a 
kovtavot ha 1msec-en belul tudod ha az urge a fekre tette a labat, 
mintha meg kell vard, hogy a radarod rajojjon hogy kozeledik.

az utban levo jeladok nem oldjak meg a kovetesi tavolsag, besorolas, 
savvaltas jellegu temakat. a kornyero autokkal valo kommunikacio viszont 
megoldhatja.

vajk




More information about the Elektro mailing list