Micsurin

hwsw famulus hwsw at famulus.hu
Sat Jan 22 14:31:03 CET 2005


Nehogyma' vezessen helyettem egy agyatlan szoftver!!

Max. jelezzen, ha huzos amit csinalok.....

Viszont csinalhat egy jo kepet az utrol szamomra!!! a szelvedore pl.

Ejszaka pl. soxor eleg nehez jol latni/becsulni mi is van elottem...

Esoben peidg ,sok agyatlan sarvedogumi nelkuli,
elbaszott aerodinamikaju NEMET szemet auto
egesz vizfatyol fuggonyt huz elottem ami
miatt aztan nem latni jol az utat gyakran meg nappal sem....

Miert az isteni golf es a vectra a legszarabb ilyen szempontbol?!
Akar egy kamion, bar a jobbak abbol sem huznak kodfatylat.

Miert lehet egy toyota/mitsubishi/mazda/nissan mogott pedig esoben is 
autozni?

KJ



>> a frontalis utkozesekre talatak ki ezt az eurokratak .
>> tok logikus - kimesz elozni es ha sietned kene (esetleg tullepve
>> pillanatokra az engedelyezett max sebesseget) akkor behuzza a feket -
>> szembol mar szinten , visszahuzodni nem tudsz , hiszen a sajat savod mar
>> reg gyorsabban megy - erdekes lesz . megint azt mondom : akkor kezdjenek
>
> Ezek szerint olvasod a leveleim?
> Remelhetoleg ugy csinaljak meg, hogy csak kis tavolsagnal aktivizalodjon.
> Az utkozest nem biztos hogy el tudja kerulni, de ha a ket szembemeno
> kocsi, amikor mar az utkozes elkerulhetetlen, mindketten elkezdenek
> fekezni, kisebb energiaval csapodnak egymasba, jobban tulelheto.
> Jo lenne tovabba az olyan jellegu balesetek ellen is, amit a reszeg
> magyar kamionsofor okozott a svedeknel, a kutyu erzekelne az uton a
> kivilagitatlan akadalyt, meg azt is meg tudna allapitani hogy halad,
> all, vagy szembejon, es meg a fektavolsagon kivul befekezne.
> (Vagy belul, termeszetesen igy nem keruli el az utkozest, de annyira
> lecsokkenti a mozgasi energiat, hogy lesz esely a tulelesre)
> Elozesnel nehez jol megcsinalni, mert sok barom ugy vezet, hogy 1-2,
> vagy eppen fel meter valasztja el a meghalastol, ott mar nem tud mit
> csinalni az elektronika, legfeljebb felfujja a legzsakokat az utkozes
> elott :) Erre katapult kene, ami alagutban, hid alatt letilt :)
> Az uton alldogallo szarvas/vaddiszno/reszeg ellen is hatasos lehetne, bar
> az infra lehet hogy jobb lenne. Arra is mondtak hogy nemsokara minden
> autoban szeriatartozek lesz a szelvedore kivetitos infrakamera.
>
> A vedelem mellett kenyelmes is lehetne egy jol mukodo tavolsagtarto radar.
> Nem probaltam meg ilyet (ezek a 77GHz radarok), de tok poen lenne ha csak
> enyhen nyomni kene a gazt, es ha tulsagosan megkozelitjuk az elottunk
> haladot, magatol lelassit, visszanyomja a gazpedalt. (force feedback :)
> A sebessegtol fuggoen mindig biztonsagos kovetesi tavolsagot tartana,
> ha az elottunk meno fekez, azonnal fekezne, sokkal-sokkal gyorsabban mint
> a legjobb reflexu F1 pilotak.
>
>> ilyen faszsagokat tervezni ha mar sikerult olyan hatsolampat csinalni
>> ami nem kontakthibas minden otodik autoban .
>
> Gondolom a vilagitasra kevesbe szigoruan figyelnek oda, a motor pl nem
> szokott kontakthiba miatt magatol leallni. Meg lehet ezt csinalni jol 
> is...
> De persze legyen kikapcsolhato, foleg az elso idokben, amikor az emberek
> meg nem ismerik, es az elso generacios hibakkal is kuzeni kell.
>
>> dexter
>
> -- 
> Valenta Ferenc <vf at elte.hu>   Visit me at http://ludens.elte.h u/~vf/
> "Ha ezt a szelvenyt kivagja, vehet egy uj monitort!"
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>
> -- 
> No virus found in this incoming message.
> Checked by AVG Anti-Virus.
> Version: 7.0.300 / Virus Database: 265.7.2 - Release Date: 2005.01.21.
>
> 



-- 
No virus found in this outgoing message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.300 / Virus Database: 265.7.2 - Release Date: 2005.01.21.




More information about the Elektro mailing list