konstrukcios hibak

Tauri elektrolista at pdg.hu
Tue Dec 27 12:05:04 CET 2005


Hi Lista

2005. december 27., 12:02:41, írtad:

> mpityu wrote:

>>Hali!
>>
>>Miert, az utanna levo reszben az nem volt durva, hogy egy pilota, 
>>eszmeletelen sok repulesi ora utan sem tud epkezlab angolul? 
>>Csak a masodpilota? Es elbeszelnek 1mas mellett?
>>
>>Vagy a mostani resz ami megy itt mogottem, hogy felrobbantjak a 
>>radart, es ugy repkednek a gepek ossze meg vissza? Aztan csak 
>>odatalal valahogy.. vagy nem...
>>
> o.k. , ez egyedi eset . hulyek mindig is lesznek de hogy a teherter 
> ajtaja ennyire hibas legyen , ez megrazo .
> ha veletlenek osszejatszasa is jo akkor a svajci utkozes a csucs - sw 
> frissites miatt kikapcsoltak a foradart , karbantartasa miatt nem ment a
> telefon es csak egy ember dolgozott fel europa felett - aki nem tudta 
> atadni az iranyitast a tobbieknek - de engem elsosorban a konstrukcios
> hibak izgatnak - a jegtelenito rendszer hibaja , a leragasztott statikus
> nyomas betaplalo cso , vagy a bekattano fuggoleges vezersik vezerlo szervo .
> megdobbento .

> bar a best of azt hiszem a mi szempontunkbol az airbus - sw hibakbol mar
> hajmereszto dolgok tortentek - hozzajon az idonkent leeso farok stb . a
> fejlodes jobb lenne ha a haditechnikaban tortenne es a karbantartas az
> egyszemelyes gepektol menne a 300 szemelyes gepek fele .

vissza sirjuk a TU-154-et.

-- 
Üdvözlettel,
 Tauri                            mailto:elektrolista at pdg.hu




More information about the Elektro mailing list