konstrukcios hibak

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Tue Dec 27 12:02:41 CET 2005


mpityu wrote:

>Hali!
>
>Miert, az utanna levo reszben az nem volt durva, hogy egy pilota, 
>eszmeletelen sok repulesi ora utan sem tud epkezlab angolul? 
>Csak a masodpilota? Es elbeszelnek 1mas mellett?
>
>Vagy a mostani resz ami megy itt mogottem, hogy felrobbantjak a 
>radart, es ugy repkednek a gepek ossze meg vissza? Aztan csak 
>odatalal valahogy.. vagy nem...
>
o.k. , ez egyedi eset . hulyek mindig is lesznek de hogy a teherter 
ajtaja ennyire hibas legyen , ez megrazo .
ha veletlenek osszejatszasa is jo akkor a svajci utkozes a csucs - sw 
frissites miatt kikapcsoltak a foradart , karbantartasa miatt nem ment a 
telefon es csak egy ember dolgozott fel europa felett - aki nem tudta 
atadni az iranyitast a tobbieknek - de engem elsosorban a konstrukcios 
hibak izgatnak - a jegtelenito rendszer hibaja , a leragasztott statikus 
nyomas betaplalo cso , vagy a bekattano fuggoleges vezersik vezerlo szervo .
megdobbento .

bar a best of azt hiszem a mi szempontunkbol az airbus - sw hibakbol mar 
hajmereszto dolgok tortentek - hozzajon az idonkent leeso farok stb . a 
fejlodes jobb lenne ha a haditechnikaban tortenne es a karbantartas az 
egyszemelyes gepektol menne a 300 szemelyes gepek fele .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list