konstrukcios hibak
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Tue Dec 27 12:02:41 CET 2005
mpityu wrote:
>Hali!
>
>Miert, az utanna levo reszben az nem volt durva, hogy egy pilota,
>eszmeletelen sok repulesi ora utan sem tud epkezlab angolul?
>Csak a masodpilota? Es elbeszelnek 1mas mellett?
>
>Vagy a mostani resz ami megy itt mogottem, hogy felrobbantjak a
>radart, es ugy repkednek a gepek ossze meg vissza? Aztan csak
>odatalal valahogy.. vagy nem...
>
o.k. , ez egyedi eset . hulyek mindig is lesznek de hogy a teherter
ajtaja ennyire hibas legyen , ez megrazo .
ha veletlenek osszejatszasa is jo akkor a svajci utkozes a csucs - sw
frissites miatt kikapcsoltak a foradart , karbantartasa miatt nem ment a
telefon es csak egy ember dolgozott fel europa felett - aki nem tudta
atadni az iranyitast a tobbieknek - de engem elsosorban a konstrukcios
hibak izgatnak - a jegtelenito rendszer hibaja , a leragasztott statikus
nyomas betaplalo cso , vagy a bekattano fuggoleges vezersik vezerlo szervo .
megdobbento .
bar a best of azt hiszem a mi szempontunkbol az airbus - sw hibakbol mar
hajmereszto dolgok tortentek - hozzajon az idonkent leeso farok stb . a
fejlodes jobb lenne ha a haditechnikaban tortenne es a karbantartas az
egyszemelyes gepektol menne a 300 szemelyes gepek fele .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list