vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu Dec 8 01:27:51 CET 2005


jhidvegi wrote:

>
> Az égést a benzinnél se lehet szabályozni. Ha ott van a keverék, és 
> meggyújtod, az égésnek lesz egy terjedési sebessége, amit nem tudsz 
> befolyásolni.

csak az egester alakjaval , esetleg a gyertya poziciojaval (tobbgyertyas 
rendszerben lehet a ket gyujtas egyamshoz kepesti idejevel jatszani)

> A dizelnél, ha nagyon akarnád, a befecskendezési idovel az égés idejét 
> tudod változtatni, de - szerintem - nem érdemes elhúzni, minél 
> hamarabb túl kell esni rajta.

itt a hiba . a dizelnek az a lenyege hogy a felso holtponttol allando 
nyomason megy a dugo lefele - nem impulzusszeru az eges - ezert is 
reagal olyan jol a turbora (az allando max feltoltesen kivul)

> Ha már benn van a töltet, ugyanúgy nem lehet befolyásolni, hogy 
> mekkora az adott szituban az égés terjedési sebessége.

de nincs benn . a dizelnel pont az a racio hogy a befecskendezes 
(adagolosnal) a motorfordulat sebessegevel kozvetlenul kapcsolt - tehat 
ha felporog a blokk , felporog az adagolo is , a mennyiseget meg te 
allitod a pedallal .
elkezdi a befecskendezest par pillanattal a felso holtpont elott , igy 
kvazi berobbantja az egesteret es aztan a forro egesterbe elnyujtottan 
fecskendezi be a forgo izzo legtomegbe a gazolajat - igy az eges 
elnyujtott .

bye
dexter




More information about the Elektro mailing list