vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Dec 8 01:27:51 CET 2005
jhidvegi wrote:
>
> Az égést a benzinnél se lehet szabályozni. Ha ott van a keverék, és
> meggyújtod, az égésnek lesz egy terjedési sebessége, amit nem tudsz
> befolyásolni.
csak az egester alakjaval , esetleg a gyertya poziciojaval (tobbgyertyas
rendszerben lehet a ket gyujtas egyamshoz kepesti idejevel jatszani)
> A dizelnél, ha nagyon akarnád, a befecskendezési idovel az égés idejét
> tudod változtatni, de - szerintem - nem érdemes elhúzni, minél
> hamarabb túl kell esni rajta.
itt a hiba . a dizelnek az a lenyege hogy a felso holtponttol allando
nyomason megy a dugo lefele - nem impulzusszeru az eges - ezert is
reagal olyan jol a turbora (az allando max feltoltesen kivul)
> Ha már benn van a töltet, ugyanúgy nem lehet befolyásolni, hogy
> mekkora az adott szituban az égés terjedési sebessége.
de nincs benn . a dizelnel pont az a racio hogy a befecskendezes
(adagolosnal) a motorfordulat sebessegevel kozvetlenul kapcsolt - tehat
ha felporog a blokk , felporog az adagolo is , a mennyiseget meg te
allitod a pedallal .
elkezdi a befecskendezest par pillanattal a felso holtpont elott , igy
kvazi berobbantja az egesteret es aztan a forro egesterbe elnyujtottan
fecskendezi be a forgo izzo legtomegbe a gazolajat - igy az eges
elnyujtott .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list