vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Wed Dec 7 12:12:21 CET 2005
----- Original Message -----
From: "jhidvegi" <jhidvegi at startadsl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, December 07, 2005 5:37 AM
Subject: Re: vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek
>> Diesel
>> -izentropikus kompresszió
>> -hobevezetés állandó térfogaton
>
> Eddig ugyanaz,
>
>> -hobevezetés állandó nyomáson
> Ezt viszont nem értem. A hobevezetés alatt azt kell érteni, hogy
> bespriccelik a gázolajat, de ezalatt a nyomás az istennek se fog állandó
> maradni. Csak nem azt képzeli bárki is, hogy a dugó lefele haladásakor még
De, allando marad...Csak közben terjeszkedik, mozog a dugo. Ez a folyamat
pár fok fotengely kitérésig tart csak.
Majd ezt koveti az adiabatikus terjeszkedés.(nyomás elkezd csökkenni)
Itt trükköznek a dizellel, gyorsítják az égést.
Ezaltal lesz egy:
isochor folyamat az eges elejen (ez nem volt eddig, elobefecskendezés miatt
lesz), majd egy izobar(ez volt, de kisebb lesz, mert gyorsul az égés), es
aztan az adiabatikus.
Ezaltal ugye megno a közbezárt terület, no a munkavégzés.
Viszont még mindig alatta marad az Ottonak....ahol az isochor rész hatalmas
a dieselhez kepest. (az elogyujtás okán) Es nincs a picinyke izobar rész.
> betöltenek gázolajat, hadd fogyasszon feleslegesen a szerencsétlen, amikor
> már csak szinte elégni tud, munkát végezni alig?
>
> A többi ugyanaz.
>
> Szóval nem értem még mindig. Foleg, hogy tanuló koromban szereltem
> adagolószivattyút is, és bizony az nem szarozott, nagyon rövid úton
> benyomta a kakaót. A dugattyú azalatt vajmi keveset mozoghatott.
Égés az ami nagyon "idétlen"... Nemigen lehet szabályozni mint a benzinnél.
Illetve nem lehetett napjainkig.
Amugy már nem is diesel, hanem valami S betus körfolyamat a neve....
Arnold
More information about the Elektro
mailing list