vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Tue Dec 6 15:30:09 CET 2005


----- Original Message ----- 
From: "jhidvegi" <jhidvegi at startadsl.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, December 06, 2005 3:11 PM
Subject: Re: vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek


> Király,Gyula wrote:
>
>> Jelentem, azonos viszonyokról beszéltem, ergo azonos
>> kompresszióviszonyról. Ja, hogy sajátos okokból ez mostanában nem
>> muködik? Persze, de _elméletileg _
>> úgy van, ahogy írtam.
>
> Aha. Szóval ha van a befecskendezos módi meg a porlasztós, és azonos
> minden más feltétel, akkor a porlasztós módi a jobb. Így már érthetobb.
> (Arra is

Nem hiszem hogy jobb, csak így szimplán kijelentve.
Gondolom a toyota ezért csinálhatja a dupla injektorsort.
Direkt / szivócsobe.

> képes vagyok gyanakodni, hogy a vízbefecskendezos hatás elojön, tehát sok
> folyadékállapotú benzin lehet a hengerben surítéskor, amik lehutik a
> keveréket valamelyest, tehát kisebb lesz a surítési végnyomás, mintha
> ugyanakkora térfogatú sima levegot kell berántania, utána meg - mivel már
> el van párologva a benya - könnyebben és gyorsabban gyullad, már csak
> azért is, mert benzin.

Ez is lehet az oka a dupla injektorsornak.
Van egy elobefecskendezés mint a hagyományosnál.
De mivel nagyon szegény a keverék, ezért nem gyullad be magától, viszont
rengeteget hut/javít a közegen benn az égéstérben.
Majd mikor a motor jól összenyomta akkor durr be a rendes adag benya,
gyujtás, és hadd szóljon. :)

Arnold




More information about the Elektro mailing list