vizbeporlasztas megint, injectoros kerdesek
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Mon Dec 5 19:21:04 CET 2005
jhidvegi wrote:
> Fuzesi Arnold wrote:
>
>> Számtalan dologgal lehet javítani az egész rendszeren.
>> Maga a motor persze: sziv surit gyujt kipuffog.
>>
>> De pl a surítési viszonyt is vannak motorok melyek szabályozzák.
>> Saab csinalja.
>> Rengeteg trükk van, hidd el!
>
>
> Jó, de ezek már csak finomítások. Idovel azt is fogják tudni
> programozni, hogy a hengerben a nyomás, homérséklet pontról pontra,
> idorol idore hogy alakuljon, de ettol még ugyanaz a moci lesz. Persze
> lehet aztán a surlódási tényezokön is javítani mindenféle spéci
> anyagokkal, szuperkönnyu nagyon szilárd fémeket kitalálni, meg
> modellezni az áramlási viszonyokat a járatokban, és tökéletesíteni ezt
> is, meg újabb és még újabb üzem- és kenoanyagokat kiagyalni, de a
> carnot körfolyamatot nem lehet majd áthágni, a hatásfokot már csak
> kevéssel lehet javítani, a károsanyag kibocsátás meg már nem a motorno
> fog múlni, hanem az utána pakolt ketyeréken.
nem egeszen .
ha nem elveben uj motort akarsz csinalni (mondjuk annihilacioval mukodo
blokkot) akkor ezek a fejlesztesek jelentik a jovot - pl a
pillangoszelep a benzines motor egyik rakfeneje - kihagyasaval a motor
hatasfoka madjnem pontosan annyi tud lenni mint egy dizelnek . ezutan
mar joforman minden tovabbi csicsa nagyot dob a hatekonysagon .az
uzemanyag csak kozmetikai kerdesamig koolajjal megy - ha atterunk femre
mint uzemanygra akkor korlatlanul reciklalhato lesz
ha atternenk a kazan/stirling/ hibrid technikara akkor vegkepp . a
stirling lap szerint volt ilyen auto - ha akkor megtudtak csinalni egy
husz masodperc alatt indithato blokkot akkor ez megtamogatva egy harminc
masodperc alatt lemeritheto supercappal es egy pici elektromos
hajtomuvel teljesen eletkepes cucc lenne .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list