Metró - porgettyu

Lakatos Arpad arpad at koli.kando.hu
Wed Aug 10 08:24:03 CEST 2005


Hi!

On Tue, Aug 09, 2005 at 11:19:33AM +0200, charles hoss wrote:
> Gonosz írta:
> 
> >Hali!
> >
> >LA> Vajon az egyeteln Ganz metrokocsi tudott visszataplalni? Azt miert nem
> >LA> fejlesztetette tovabb a BKV ?
> >
> >Tudott. http://www.freeweb.hu/metros/jarmu/ganz.html
> >
> aruljatok mar el hogy egy _fixpalyas_fixsebessegu_  eszkoznel miert is 
> nem egyszerubb a fekezest ugy megoldani hogy a palyat az allomasoknal 
> melyebbre epitik , igy a mozgasi energia java magassagiva alakul 
> megallas elott , indulaskor pedig vissza ?

Talan azert is, mert minel melyebben epul az allomas, palya, annal
dragabb, masik ok pedig, hogy nem mindegy, az allomas hova kerul, hol
helyezkedik el.
Annak tervezesekor nem csak azt kell figyelembe venni, hogy a szerelveny
hogyan fog mozogni, hanem sok egyeb dolgot is (talaj minoseg, talaljviz,
gepeszet, szennyviz elvezetes stb.)
Gondolom, ez is lehet ok erre.

Amugy ezt a dolgok itt is ki tudjak hasznalni, hiszen a Moszkva ter
felol, meg a Pillago felol jovo szerelvenyek palyaja lejt, ott a
szerelveny konnyebben gyorsul...

> bye
> dexter
> 
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/

-- 
Arpi  -  http://koli.kando.hu/arpad
Micro$oft: It's where you don't want to go today...




More information about the Elektro mailing list