Metró
Nagy Zoltán
nagy.zoltan at popkft.hu
Wed Aug 3 14:52:51 CEST 2005
2005. augusztus 3. 14.35 dátummal Sass Péter ezt írta:
> Nagy Zoltán <nagy.zoltan at popkft.hu> 2005.08.03. 13:44:03 +2h-kor
írta:
> > 2005. augusztus 3. 02.25 dátummal jhidvegi ezt írta:
> > > Nem biztos, hogy minden villamos pl ilyen ellenállásokkal megy. A
> > > német villamosok, amik már itt vannak asszem, már nem ilyenek
> > > tudtommal.
> >
> > A 3-as és a 62-es villamosok a németből átvettek. Nagyon könnyedén
> > indulnak, lassítanak, stb. érezhetően fokozatmentes a szabályzásuk
>
> Meg az 50-esek. Hogy tört volna el a keze, aki ide tette őket! Jó
> gyors, ha végre megindul. Csakhogy az ajtókat olyan tetű lassan
> zárja, hogy többet áll a megállóban, mint amennyit megy a két megálló
> között! Itt vannak egymástól 500 m-re is megállók, így ez a "gyors"
> villamos lassabb, mint a régi. Meg mellesleg hiába fűtött, télen az
> ember segge odafagy az üléshez. Nem tudom, talán külön hűtik?!? Akkor
> még a jó magas lépcsőről is lehetne szót ejteni, meg hogy a külső
> nyomógomb visszajelzőjét miért kellett úgy elhelyezni, hogy ne
> lehessen látni megnyomás közben. A leszállásjelző meg kétfajta
> fényerővel is tud világítani, de ha fel is ismerném elsőre a két
> fényerőt, akkor sem tudom, hogy vajon mit is akarnak jelenteni. Az
> ablak kettéosztását roppant ergonómiai érzékkel pontosan az ülő ember
> szemmagasságba tették.
Igen, ezekben igazad van és amit nem mondtál, hogy két ember már nem fér
el középen, ha tele van, akkor nem tudsz leszállni (egyszer majdnem
fentragadtam). De összeségében még mindig jobban szeretem ezeket, mint
a régit, mert:
- tök jó a fokozatmentes szabályzás
- jók a lengéscsillapítójuk
- határozottan és erőteljesen mennek
- tök jól hallhatóan bemondja, hogy mi jön
Vagyis más téren megvan az az alapvetően szükséges kényelem, amivel a
többinek gondjai vannak.
--
Nagy Zoltán
P.O.P. KFT.
More information about the Elektro
mailing list