Re: Metró
Sass Péter
spafi at aramszu.net
Wed Aug 3 14:35:57 CEST 2005
Nagy Zoltán <nagy.zoltan at popkft.hu> 2005.08.03. 13:44:03 +2h-kor írta:
> 2005. augusztus 3. 02.25 dátummal jhidvegi ezt írta:
> > Nem biztos, hogy minden villamos pl ilyen ellenállásokkal megy. A
> > német villamosok, amik már itt vannak asszem, már nem ilyenek
> > tudtommal.
> A 3-as és a 62-es villamosok a németből átvettek. Nagyon könnyedén
> indulnak, lassítanak, stb. érezhetően fokozatmentes a szabályzásuk
Meg az 50-esek. Hogy tört volna el a keze, aki ide tette őket! Jó gyors,
ha végre megindul. Csakhogy az ajtókat olyan tetű lassan zárja, hogy
többet áll a megállóban, mint amennyit megy a két megálló között! Itt
vannak egymástól 500 m-re is megállók, így ez a "gyors" villamos
lassabb, mint a régi. Meg mellesleg hiába fűtött, télen az ember segge
odafagy az üléshez. Nem tudom, talán külön hűtik?!? Akkor még a jó
magas lépcsőről is lehetne szót ejteni, meg hogy a külső nyomógomb
visszajelzőjét miért kellett úgy elhelyezni, hogy ne lehessen látni
megnyomás közben. A leszállásjelző meg kétfajta fényerővel is tud
világítani, de ha fel is ismerném elsőre a két fényerőt, akkor sem tudom,
hogy vajon mit is akarnak jelenteni. Az ablak kettéosztását roppant
ergonómiai érzékkel pontosan az ülő ember szemmagasságba tették.
Üdv.:
--
Sass Péter
Távközlés technikus és tranzisztor-gyógyász
More information about the Elektro
mailing list