BENZIN...MÁJUS 2...ADD
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sun Apr 24 02:05:24 CEST 2005
at 2005.04.24. 1:40 pyxys1 wrote:
>>>
>>>
>ch> hat igen . az 1.0-as suzuki wagoner eszik 7 litert szazon , de veggazon
>ch> megy 130-at .
>ch> a 2.8-as i.d.t.d. ducato maxi 7.2-ot eszik , igaz ezt masfel tonna teher
>ch> cipelesekor eszi , ugyanugy 90-es temponal , de a vege valahol 155-160
>ch> korul van
>ch> a 3.8-as benzines v6-os 9 litert eszik , de ez ugye hetszemlyes es
>ch> annyinak kenyelmes is :)
>ch> fajlagosan a suzuki eszik a legtobbet az osszes felsorolt auto kozul ,
>ch> de legalabb garis ha a cegnel valaki szethajtja . ezert vettem .
>ch> az olajcsereje is a legdragabb (leven ujauto)
>
>és a jeep? abban mégnagyobb motor van, nem? de gondolom az nem a
>takarékosságról híres:-)
>
>
az nem az eszervek jegyeben szuletett :)
annak a fogyasztasa ugy 13-15 korul alakul normal hasznalat mellett ,
versenyen vagy terepen kb .5-1 liter/km
>az olaszt hagyjuk, az dizel. meg különben is olasz.
>biztos mész vele, mint az állat:-)
>
>
nos , igen :) a ducatoval szoktam hosszutavot menni ceges utakon .
>vagy azt, amit állított, nagy motor még alapjáraton is többet eszik,
>mint a kismotor, normál menetben...erre is befizetnék
>
>
ez alapvetoen igaz is lehetne ha nem csalnanak .
a benzinesnel keverek mennyiseggel szabalyzol , a dizelnel keverek
minoseggel
igy a 4t 40 atmoszferas uzemi nyomasa nem alakul ki ha nagyon keves
keverek jut az egesterbe , mig a diesel kepes a hutoviz rovasara is
menni (a kipufogogaz lehet hidegebb mint a beszivott levego) ez a csalas 1
ezzel ellentetben a v6-oson kipufogogazzal tolti a hengereket hogy
legalabb a kezdonyomas rendben legyen , igy effektive egy "kismotort"
etetsz reszterhelesen , mert a folos reszeket kipufogogazzal tolti ki ,
de a nyomateka egy nagymotore , igy nem kell porgetni (1870rpm 110km/h)
igy alacsony az elogyujtas , tokeletes az eges . csalas 2
ugyanez a 15-20 loero egy kismotorbol kijon mondjuk 4000-en azonos
temponal , jokora elogyujtassal , az eges egy resze lazajlik a felso
holtpont elott , egy resze utana , de a nyomas mar csokken , kimegy a
java a kozben mar nyilo szelepeken (lehetoleg tizenhaton) es maris
lathatjuk hova vezet az ha a biztositok kobcenti alapjan porbalnak
kategorizalni es a mernokok megkapjak a feladatot hogy kisccm-bol kell
autot epiteni .
egyszer a jeep is megkapta ezt a feladatot .
az enyem 4.0HO 360nm nyomatekot nyom 176 pacival , nyomatekmax 2000-en ,
600-tol megy jol , es 5500-ig o.k.
a regi 4.2-es ugyanezt a nyomatekot tudta 136 loval
a projekt gep 360Nm 176 lo , 1.6liter 16v , tobb mint ket atmoszferara
feltoltve egy mechanikus kompresszorral :) csalas 3 :))))) nem lett
belole semmi , mert a dugattyuk hutese problemas volt - meg nincs
megfelelo anyag hozza . (bar a fekdugattyuim mar keramiabol vannak :) ,
ezt nem tudtak megoldani)
bye
dexter
>a fentiekbõl az kövtkezne, hogy a 3.8V6, az 7+litert eszik
>alapjáraton... persze lehet igaz, mert ha egy napig otthagyod,
>alapjáraton, akkor simán megeszi a hetet, sõt! és közben még csak nem
>is mentél vele egy tapodtat sem. szörnyû dolog ez.
>
>
>
>
>--
>Üdvözlettel,
> pyxys1
>
>
>-----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list