BENZIN...MÁJUS 2...ADD
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Sat Apr 23 13:57:37 CEST 2005
at 2005.04.23. 13:43 Acs Gabor wrote:
>>Max Acs Gabi toyotaya nem...
>>
>>
>
>Kéretik nagy 'T'-vel :))))
>
>Vissza az adatokhoz:
>A lóerot a benzinünk 7800-on adja le, a dízel (a kevesebbet) 3600-on. Tehát
>ha a lóerot dicsérjük, mondjuk hozzá a zajt is.
>CO2 2liter dízel: 192 városban, 262 a benzin 1,8-nál. Nem dupla, de jóval
>több. Kombinált fogyasztás: 5,7 vs. 8,3 a 2000 vs 1800 ccm-nél. 280Nm dízel
>2000-en, 180Nm benzin 6800-on.
>Sajna még mindig nem világos a teljesítménytöbblet elonye a
>nyomatéktöbblethez képest.
>
teljesitmeny - amit soha nem tudsz kihasznalni , de jol mutat a
katalogusban
nyomatek - ami gyorsit - ezt kene a sullyal osszehozni ha valos erteket
szeretnel latni
nyomatekgorbe - ennek a szelessege , lapossaga donti el hogy
hasznalhato-e az a motor egy normal uzemben - mert amig kamionon meno a
tizenXsebesseges valto , szemelyautoban trendi a hat , de szvsz oriasi
szegenysegi bizonyitvany - akkor van erre szukseg ha a motorod nem huz
rendesen alapjarattol vegfordulatig
jo pelda - teljesitmeny
lamborhini gallardo es kisse felpiszkalt mitsu evo (talan 8)
versenypalyan egyutt tudtak menni , es a mitsu jobban gyorsult kanyarbol
kifele , szabalyosan megette a vw termeket (sajnos megvettek a ceget)
jo pelda - nyomatek
ugyanez a mitsu egy berelt fiat stilo 1.6 v 1.4 ellen
50km/h-rol gyorsitottak egymas mellett otodikben - a kifutopalya vegeig
(2-3km) nem erte utol a fiatot , mert nem porgott fel a turbo uzemi
tartomanyaig .
a mitsu kb 500 paci volt , de mindezt kb 6000-tol 8000 ig tudta , ha itt
hasznalod o.k. , de ezzel gepeszkedned kell allandoan . elmenyauto , de
mindennapra tul hegyes .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list