OT diesel
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Wed Apr 20 02:02:10 CEST 2005
Regi suzu motorra gondoltam. Arra a 3hengeres valamire...
--
Ez az olasz autos duma meg nagyon sz at r... Kiirta? Agyoncsapom! :))
Olasz motor nem hangos, hanem zenel !!!! :))
Elkezd a nyomatekmaximum korul horogni a motor.
Mégilyet! :)))))))
Arnold
----- Original Message -----
From: "Nemeth Szabolcs" <sznemeth at tvn.hu>
To: "Fuzesi Arnold" <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, April 20, 2005 12:12 AM
Subject: Re: OT diesel
Hello!
Tuesday, April 19, 2005, 10:58:49 PM, you wrote:
> Azert egy 1.3-as suzu motortol ne varjunk sokat :)))
> Nem a technika csucsat jelenti kozel sem.
Egyrol beszelunk?!?
"Az Ignis első körben egy vadonatúj, 1,3 literes, 16 szelepes,
93 lóerős, változtatható szelepvezérlésű motorral készül.
Mi a VVT - Variable Valve Timing - változtatható szelepvezérlés:
A hagyományos motoroknál a szelepek állandó sebességgel nyitnak és
zárnak, tekintet nélkül a motor fordulatszámára. A Suzuki VVT-je esetében ez
sebességfüggő.
Egy erre a célra kifejlesztett úgynevezett actuator határozza meg, mennyi
ideig maradjanak nyitva a szelepek.
A gyújtáselosztó nélkül működő gyújtórendszer (D-DLI) jelöli ki a precízen
meghatározott gyújtásidőt.
A vezérműnél és a főtengelynél elhelyezett szenzorok mérési eredményeit a
rendszer szinkronizálja.
Ennek eredményeképpen a nyomaték alacsony fordulatszámnál is elég magas
marad,
az üzemanyag tisztábban és hatékonyabban ég el."
> Valszeg masak az igenyeink.
> 2.2Hdi 607-es Peugeot volt a legjobb dizel amit
> eddig vezettem.
Ez kb olyan lehet mint egyik ismerosom Meganja 1.4-es benzines. Nagy batar
"kis" motorral.
> Nem kene annyit benzinre koltenem. De ha egyszer kozel sem nyujtja azt
amit
> varok, akkor...
Valoszinu nem fogjuk egymast meggyozni. En sem voltam dizel parti de a
ceges clio nagyon megy. Csak marha kenyelmetlen. Multkor vittek egy
2000-es TD Mazdaval az meg mint allat. Ha sok penzem lenne
vennek egy nagy dizelt, ha nagyon sok akkor egy turbos benzinest.
Meg talatam meg egy jot szinten suzuki temaban:
"A gyorsulás valahol kevéssel 10 másodperc körül van, és az olasz
autókhoz hasonlóan a hangos motor miatt az Ignist is gyorsabbnak érezzük,
mint amilyen valójában - pedig valójában is épp elég gyors."
> Arnold
--
Udv,
Szabolcs mailto:sznemeth at tvn.hu
-----------------------------------
Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list