OT diesel
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Tue Apr 19 19:06:51 CEST 2005
----- Original Message -----
From: <ide.ne.irj at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, April 19, 2005 4:48 PM
Subject: Re: OT diesel
> Thus spake Fuzesi Arnold:
>
> > Loero az a teljesitmeny. Azt jelenti kb hogy a kocsi surlodasa,
> > legellenallasa mikor eri el azt a szintet amikor mar a motor nem tudja
> > tovabb gyorsitani a kocsit. Kb a vegsebesseget hatarozza meg.
> > (Ezert nincs ertelme azzal dobalozni hogy dejo 100LE-s az 1.3-as autom.)
>
> Meg a gyorsulast is!!!
>
> > Nyomatek-ot mar nem tudom magamnak sem igy megfogalmazni.
>
> Nyomatek * fordulatszam = teljesitmeny
Igen de ugye ott egy valto is... Ami legalabb annyit szamit mint egy
motor....
Ezert nem lehet mit kezdeni a puszta LE, es Nm adatokkal.
> > Annak ahogy kivettem a dolgokbol nagyon fugg az elhelyezkedese, alakja.
> > (benzines auto ugyan azzal a nyomatekkal ugyan azzal a LE-vel jobban
gyorsul
> > mint egy dizel. (TF elozni akarunk) Szelesebb tartomanyban lehet
porgetni,
> > mas a valto, stb)
>
> Ez nem valoszinu,
Nem valoszinu hanem biztos.
Ittvan az utcan egy 170Nm-es at 3300 113LE-s benzines auto.
Barmibe merek fogadni hogy lenyom barmilyen turbodizelt, amelyik ugyan
ezekkel a parameterekkel rendelkezik, es ugyan ennyi a vegsebessege.
2.5-os opel TDI motor mit tud?Valaki tudja? 140-nel ugy "toltam" le a
palyarol
penteken azt se tudta hol van.
(kozben meg fustolt mint a gyarkemeny....)
> Tehat egy magas nyomateku dizellel nem hinnem hogy tobbet kell
valtogatni...
> Miert kene?
Azonos _menetteljesitmenyhez_ mint amit a benzin tud tobbet kell.
Arnold
More information about the Elektro
mailing list