OT diesel

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Tue Apr 19 14:28:08 CEST 2005


----- Original Message ----- 
From: "Acs Gabor" <agabor at electrodesign.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, April 19, 2005 1:44 PM
Subject: Re: OT diesel


> Ugyanis most vettem egy Toyota turbodieselt, és nagyon kellemes vezetni.

Gratula!Használd egészséggel!!!!
Valszeg masok az igenyeink....

> egyik-másik előnye. Sajnos a fizikához már elmúlt az affinitásom, ezért
nem
> érzem konkrétan mire jó a magas nyomaték, vagy lóerő. Gondolom az egyik a
> gyorsulásnál, a másik az emelkedőknél jelentkezik. Amit írtál (női
szempont)
> az gondolom a nyomatékgörbe simaságának köszönhető.

Loero az a teljesitmeny. Azt jelenti kb hogy a kocsi surlodasa,
legellenallasa mikor eri el azt a szintet amikor mar a motor nem tudja
tovabb gyorsitani a kocsit. Kb a vegsebesseget hatarozza meg.
(Ezert nincs ertelme azzal dobalozni hogy dejo 100LE-s az 1.3-as autom.)

Nyomatek-ot mar nem tudom magamnak sem igy megfogalmazni.
Annak ahogy kivettem a dolgokbol nagyon fugg az elhelyezkedese, alakja.
(benzines auto ugyan azzal a nyomatekkal ugyan azzal a LE-vel jobban gyorsul
mint egy dizel. (TF elozni akarunk) Szelesebb tartomanyban lehet porgetni,
mas a valto, stb)

> A dízel javára szól még a hosszabb élettartam, és a magasabb értékállóság.

Hat ja...Izlesek es pofonok....Kinek mi fontos.
Egyik nagyonnagyon dizelpárti haverom levele, a napokban irta epp egy
tesztvezetes utan:

"sajna fókuszok nem kúsztak a kezeim  alá, csak fieszták voltak. viszont
leteszteltem alaposan az 1.4-es tdci motorosat meg az 1.3 benzinest. na
igen, nagyobb élmény vezetni egy benyós autót az tény."

Arnold




More information about the Elektro mailing list