RT autovezerles cikk, Volt Re: Golf V
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Mon Sep 27 18:13:07 CEST 2004
Babrian Viktor wrote:
>>>- Viszont a peldak, grafikonok, a 'gyakorlati resz' nemnem jo. A
>>>feltoltos Volvo es a szivo Volga osszerhasonlitasa tok nem szerencses
>>>(abbol a Volvobol 300Le-t is ki lehet szedni pusztan a vezerlesi
>>>tabalzatok cserejevel. Peldanak sokkal jobb lett volna egy hasonlo
>>>
>>>
>>Szerintem pont erre kivant ramutatni a cikk... Hogy mire kepes az
>>ugyes elektronika.
>>
>>
>Ezt ertem en, csak ha Volgan is lenne turbo, nem 100 lovas lenne.
>(a turbo nem az elektronika resze. Igazabol a legjobb pelda ugyanazon auto
>regebbi tipusa vs. ujabb tipusa lenne. pl. 2.0 szivo Saab motor
>1979:100Le, 1991:126Le - igaz, a 79es model nem karbis, hanem mechanikus
>befecskendezesu. Meg jobb pelda lett volna az alfa33, de arrol nem
>talaltam hirtelen adatokat)
>
akkor egy jo pelda :
jeep wrangler 4.2 karbis 1990 - 136 paci
jeep wrangler 4.0 mpfi 1991 176 poni .
a fogyasztas kb 20-25%-ot csokkent kozben , nott a nyomatek stb
a blokk szinte valtozatlan 1950-ota , a hengerfejet modositottak
nehanyszor .
>A uber-lambda elmelet ellen: a mai autokat is lehet csiptuningolni.
>Azaz, ha az eltarolt vezerlesi adatokat atirom, es jobban megy
>az auto, akkor bizonyos uzemben (tipikusan gondolom gyorsitasnal) a lambda
>szabalyozas nem uzemel.
>
nekem egyszer a lambdaszondara raakadt egy kis hinar , aztan a
kilometerspirallal egyutt betekerte az auto az elso kardanra - nem volt
semmilyen eszreveheto hatasa .
bye
dexter
>
>
More information about the Elektro
mailing list