RT autovezerles cikk, Volt Re: Golf V

Babrian Viktor v at renyi.hu
Mon Sep 27 18:02:36 CEST 2004


> > - Viszont a peldak, grafikonok, a 'gyakorlati resz' nemnem jo. A
> > feltoltos Volvo es a szivo Volga osszerhasonlitasa tok nem szerencses
> > (abbol a Volvobol 300Le-t is ki lehet szedni pusztan a vezerlesi
> > tabalzatok cserejevel. Peldanak sokkal jobb lett volna egy hasonlo
>
> Szerintem pont erre kivant ramutatni a cikk... Hogy mire kepes az
> ugyes elektronika.
Ezt ertem en, csak ha Volgan is lenne turbo, nem 100 lovas lenne.
(a turbo nem az elektronika resze. Igazabol a legjobb pelda ugyanazon auto
regebbi tipusa vs. ujabb tipusa lenne. pl. 2.0 szivo Saab motor
1979:100Le, 1991:126Le - igaz, a 79es model nem karbis, hanem mechanikus
befecskendezesu. Meg jobb pelda lett volna az alfa33, de arrol nem
talaltam hirtelen adatokat)

ja, es errol jut eszembe:
A uber-lambda elmelet ellen: a mai autokat is lehet csiptuningolni.
Azaz, ha az eltarolt vezerlesi adatokat atirom, es jobban megy
az auto, akkor bizonyos uzemben (tipikusan gondolom gyorsitasnal) a lambda
szabalyozas nem uzemel.

Viktor




More information about the Elektro mailing list