Golf V, volt: F1 fizika

Szali Sandor szali at freemail.hu
Wed Sep 22 01:05:44 CEST 2004


> > Minimum ilyen pontossaggal kell hogy ismerje a benyomott mennyiseget.
>
> Es elotte ki kell analizalnia a benzin osszetetelet, viztartalmat,
> meg kell merni a legnyomast

+ nem kell, 20eve elketyeg benzin analizalas nelkul, legnyomast se mer, a
szivocso nyomashoz allitja a benzinnyomast. (legmennyiseget mer)
csak annyit irtam, hogy a keverek _szukseges_ pontossagan belul kell hogy
legyen
(nem euro4 pontossagon) az adagolas pontossaga.
Na hogy ez mennyi, arrol nem irtam.
De az atfolyasmeronel valszeg ez is pontosabb.


> Nem lehetetlen, csak megis.
> Nyugodj bele, hogy nem olyan franko a kocsid mint egy modernebb,
> lamba-szondas, katalizatoros.

+ tokeletesen nyugodt vagyok.
ezt a hulladekot nem kell sajnalni, nem sokkal er tobbet mint amennyiert
benzintankot akarnak itt cserelni.
Ennek ellenere alig fogyaszt tobbet, mint az ujak. asszem LE-jetronic.


>>>Befecskendezes ugyben tovabbra sem latom, hogy a mennyiseg
ismertete barmilyen direkt szerepet jatszana a vezerlesben... Az
ido az elsodleges parameter (jojjon akar tablazatbol, akar
mashonnan), es a korrekcio is az ido valtoztatasaval zajlik.<<<

+ a mennyiseg valamekkora pontossaggal azert szamithato a nyitasi idobol.




More information about the Elektro mailing list