Golf V, volt: F1 fizika
ide.ne.irj at freemail.hu
ide.ne.irj at freemail.hu
Tue Sep 21 23:33:04 CEST 2004
Thus spake Szali Sandor:
> + az enyemben nincs lambda, katalizator sincs (remelem meg sokaig nem lesz
> :) es 20eve annyi pont benyat
> nyom, hogy halvany ozbarnara eg a gyertya. (elektro: 4 injektor
> parhuzamosan, 4 ohm eredovel :)
Regen igy ellenoriztek hogy jol van-e beallitva. Mar hivatkoztam
egyszer egy zsigas konyvre, abban is ezt irjak.
Ez siman ment a leggagyibb karburatoros kocsikkal is.
De ez messze van az optimalis beallitastol, amit csak intelligens
elektronika tud, zart szabalyozo hurokkal...
> A keverek nem lehet akarmilyen aranyu, kopogna / kormolna / nem
> menne / nem kapna zoldkartyat.
Miert ne? Nagyon laza a zoldkartya kovetelmeny, olyan fustolo
autok is megkapjak, hogy megfullad mellette az ember.
> Minimum ilyen pontossaggal kell hogy ismerje a benyomott mennyiseget.
Es elotte ki kell analizalnia a benzin osszetetelet, viztartalmat,
meg kell merni a legnyomast, homersekletet, motorblokk homersekletet,
modellezni kell a benzingoz-lecsapodast stb...
Nem lehetetlen, csak megis.
Nyugodj bele, hogy nem olyan franko a kocsid mint egy modernebb,
lamba-szondas, katalizatoros.
--
Valenta Ferenc <vf at elte.hu> Visit me at http://ludens.elte.h u/~vf/
"Mindig jo, ha bajba jutsz, hogy ha orditsz s korbefutsz!"
More information about the Elektro
mailing list