Golf V, volt: F1 fizika

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Tue Sep 21 20:03:23 CEST 2004



ide.ne.irj at freemail.hu wrote:

>>a gyarinal magasabb teljesitmennyel , nagyobb nyomatekkal , jobb 
>>gazreakcioval es kisebb fogyasztassal .
>>    
>>
>
>Ezt most mire irod? Frappans valasz: attol fugg hogy mi volt benne
>gyarilag.
>
mint mondtam a gyari elektronika 2004-es mai sw , mai hw , tehat akar 
referencia is lehetne , csak nem tamasztja ala a te interpretaciodat a 
mai motormenedzsmentrol irt cikkrol

>>nekem nem kell bizonyitanom neked - ahol belelatok abba amit irsz ott 
>>nem stimmel . ennyi - igy ma ejfelre elorehozom a szurest .
>>    
>>
>
>Nem erted, hogy nem en irom? Konkretan beideztem neked az ujsagbol.
>A tema szakertoje irta. Vele vitatkozol.
>
en a cikk interpretaciojaval vitatkozom - amit te vegso igazsagkent 
talalsz - nem valoszinu hogy abban a cikkben a mai motormenedzsmentet 
ugy irnak le ahogy azt te ertelmezed - mert az nem mukodne , nem az 
mukodik az altalam alaposan ismert rendszerekben - tehat vagy
a, a mai motorvezerlok nem maiak ,
b, az elvek amit leirsz elvkent leteznek , a gyakorlatban maskepp 
valosulnak meg

>Tudom, nekem ezen a qwa listan sohasem lehet igazam, de fel kene
>fogni, hogy ez nem az en talalmanyom, hanem jelenleg igy mukodnek
>az elektronikus motormenedzsmentek.
>
ezt a reszet tudom nehezen megerteni - mert nem ezt latom nap mint nap .
de mivel lathatoan minden temaban kepes vagy mindenkivel osszeakaszkodni 
ezen a listan igy nem veszlek tovabb komolyan - tizkor elmegyek bulizni 
, ejfeltol pedig szuron vagy - igy nem alakulhat ki kozottunk ujabb 
ellentet

bye
dexter





More information about the Elektro mailing list