Golf V, volt: F1 fizika
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Wed Sep 15 00:17:38 CEST 2004
Szia,
2004. szeptember 14., 21:29:51, írtad:
AG> Halihó!
AG> 2004. szeptember 14. 16.15 dátummal Vomberg István ezt írta:
>> A kis motort pörgetni kell, emiatt zabál az állatja.
AG> Ezt nem tudom értelmezni. Miért kellene pörgetni a kis motort?
mert nincs nyomatéka. lefullad. én alapjáraton felengedem a kuplungot
és elindulok az autóval. Te gázt adsz, hogy el indulj. és egyformán
fogunk elindulni. ez a difi.
AG> Esetleg
AG> előzéskor, de akkor minden benzinest pörgetni kell. Városi forgalomban nem
AG> szoktam 2500-3000 felé pörgetni, felesleges. Gyakran 1500-2000 körül tekerek,
ezzel a lehető legrosszabbat teszed a motorodnak. a benzines motorokat
a megfelelő fordulatszámon kell tartani, ha túl alacsony az is rossz,
ha túl magas, az is rossz. minnel minnél nagyobb a lökettérfogat,
annál rugalmasabb a motor, vagyis, annál szélesebb az a tartomány,
ahol nem károsodik. értelemszerűen, minnél kissebb, annnál szűkebb (és
általában magasabb)
AG> vagy üresben gurulok...
hát, ez meg igen veszlyes...
AG> hazafelé végig lejt az út... :)
pláne! nem szívesen mennék utánad. az optimális fordulatszámtól eltérő
fordulatokon egy nagy rakás dolog nem optimálisan működik az autóban.
AG> Egyébként kevesen nézik ki a kis Skodából a 100 lovat, a többség 55Le
AG> körüli. Meg szoknak lepődni, ha odataposok... de nem nagyon szoktam,
AG> közlekedési eszköz, amely az otthon és a munkahely között szolgál... :)
akkor miért nem elég az 55Le? és miért taposol oda neki? hiszen lassan
is eljutsz Aból Bbe, vagy nem?
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list