Volt Re: Golf V -> gazuzem, elektronika

Trebitsch trebi at algoritmic.hu
Tue Sep 14 21:27:29 CEST 2004


Rendszere valogatja.  Amit leirsz, az a keverofejes rendszer - olcso,
egyszeru, es letezik szabalyzott kivitelben is. Amit leirtal, az
szabalyozott rendszeru, automata atkapcsolassal. Van sima kezi is, meg
mindenfele. Ikertrafos gyujtashoz viszont nem javallott, mert konnyen
visszadurran.
Ujabban a hengerenkenti gazbefecskendezes terjed. Ilyenkor minden
benzininjektor ele beszerelnek 1-1 gazinjektort is. A vezerles pedig
egyszeruen atveszi a benzininjektor jeleit, persze a befecskendezesi ido
hosszat a gazhoz igazitja.
Peldaul: http://www.brcar.hu/rendszerek.htm

Trebitsch

----- Original Message -----
From: "Krizsán Zoltán" <06702048225 at vodafone.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, September 14, 2004 8:48 PM
Subject: Re: Volt Re: Golf V -> gazuzem, elektronika


> Babrian Viktor írta:
> > fogyasztasrol jut eszembe:
> > Hogyuan mukodik ez a gazuzemre valo atalakitas injektoros esetben?
> > Szerelnek be egy plusz gazinjektort (vagymi), meg elektronikat neki, es
> > ize?
>
> A szívó torokba tesznek be egy keverőt , az injektort kiktatják, a gáz
> adagoló elektronikáját rákötik a lambda szondára. Az alapján fogja
> adagolni a gázt, pont úgy mint az injektor.
> Indításnál a motor benzinnel indul majd egy nagyob gázfröccsnél amikor
> leveszed a lábad a pedálról át áll gázra.
> Tipikusan az indulásnál 1-ből 2-be váltás alatt megtörténik úgy hogy
> észre sem veszed.
>
> Ez persze csak akkor igaz ha frankón be van állítva a rendszer.
>
> Ha ilyenre adod a fejed olyan helyre menj ahol tényleg értenek is hozzá.





More information about the Elektro mailing list