Spam Alert: Re: Foldelesi problema
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Tue Sep 7 13:10:26 CEST 2004
Szia,
2004. szeptember 7., 12:41:47, írtad:
ch> pyxys1 wrote:
>>
>> Szia,
>>
>> 2004. szeptember 7., 1:55:41, írtad:
>>
>> FA> Ez a mód cudarul erdekelne engem!!!
>> FA> Mondjuk ugy, hogy egy parszaze Ft-os autoert ne kelljen plusszba 1.x millat
>> FA> fizetni regisztracios dijat.
>> FA> Nem veteran, az kiesett. Mas mod meg csak elvben letezik.
>>
>> FA> Arnold
>>
>> szintén zenész!
>> mi is az a mód?
ch> rakerdeztem - eleg maceras . ha van ceged akkor apport kent valahogy
ch> behozhatod es uzemeltetheted - valamilyen e-s vagy v-s rendszamot kapsz
ch> . nem ismerem a tovabbi koltsegeit -ez igy jon be, maskepp nem lehetne .
ch> bye
ch> dexter
ezt a verziót ismerem. de sajnos hányok tőle.
úgy lehet(érdemes) megcsinálni, hogy az ember csinál egy ofsorcéget,
ez a cég megveszi külföldön, nem euban, az autót, majd az az ofsor
tesztre ideadja az autót. ilyenkor kap az autó egy v-s rendszámot.
asszem 3 hónaponta v. havonta? kell hosszabbítattni a rendszámot az
önkorinál. ha a fináncok be tudják bizonyítani, hogy mi is a valódi
ok, akkor vámbüncselekmény + miegymás. ha nem, akkor semmibe nem kerül
az autó a vételáron és a v-s rendszám kiváltásán kívűl.
emmiatt van a rengeteg v-s rendszámú autó budapesten.
hogy miért hányok tőle?
mert itt megint az látszik, hogy akinek zsebében a zseton(képes
kifizetni az ofsorcég amúgy nem túl nagy éves díját), az megint jobban
jár, nem is kicsit, mint a csóreszek.
ismerek nem egy ilyen autótulajt. nem lenne rá szüksége, hogy így
"takarékoskodjon", mégis ezt csinálja, csak mert megteheti.
az ofsorik meg amúgy is nagyon sok pluszt "termelnek" zsebbe, szal
teljes undor az egész.
inkább a reg díj.
milyen jó lenne, ha az ész vezérelné ezt az egész autóstémakört.
kezdve a környezetvédelemtől, a súlyadón keresztül a kfb-n át a
behozatali szabályozásokig.
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list