elektromos auto

Gyurasics Ferenc rasics0 at axelero.hu
Mon May 31 21:16:48 CEST 2004


Ha a társulat eljutott idáig felajánlok 1db targonca motort tesztre,
vagy 1 db CNC gépekben használt mozgató szervo motort
mindkét moci alaposan tulterhelhető , és rövid időre szinte csak
a hőterhelés szeb határt a tulhajtásnak (1:5 , 1:10) mindkét moci
dc hajtott és a visszacsatoláshoz kiadják a fordulat arányos jelet is.
Ha valakit érdekel  a paramétereiknek is utána tudok nézni.

RAS.



> >A 4 kerékhez 4 motornál egyetlen probléma van, megnől a rugózatlan tömege
az
> >autónak, ezzel romlik az úttartása, bár ha talál valaki kis tömegű motot,
> >akkor tényleg ez lenne a legjobb megoldás, és még az autó össztömege is
> >csökkene.
>
> Feltengelyt meg lehet tartani...
> Masik vege az alvazon csapagyazva, motor oda hajt a sebvalto helyett
>
> hmm..en meg tartanek egy diffit is, aztan abba hajtanek bele, egy
motorral.
> igy maradhatna a kormany rudazat, felfuggesztesek is. azaz
> motor+kuplung+valto+diffi+feltengelyek+kormanymu+felfuggesztes helyett
> villanymoci+diffi+feltengelyek+kormanymu+felfuggesztes es
> egyenes futasi, mechanika mertezesei  gondok nem/alig lesznek
> Heyl is tamad boven a ket nagy vasbokor(motor+valto) helyett es
> a suly is csokken rendesen....
>
> >Attila





More information about the Elektro mailing list