Kozcelu erdeklodes...
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Mon Jun 14 18:40:31 CEST 2004
Szia,
2004. június 14., 16:38:17, írtad:
V> Thus spake pyxys1 <pyxys1 at westel900.net>:
>> vmi fura dolog áll elõ. mivel van erõs motorfék, ezért, mikor elengedjük
>> a gázpedált azért, hogy váltsunk felfelé, akkor lefejeljük a kormányt,
>> belassulunk, mint atom, és kezdhetjük a kigyorsítást elõlrõl.
>> puff, ez nem jó. 4-5be váltáskor már mondjuk megyünk 80-al, ekkora
>> sebességnél, elszórakozunk csusztatott kuplung rejtelmeivel.
V> ?? Legyen _allando_ a motorfek hatasa, fuggetlenul a sebbesegfokozattol.
V> Okozzon allando lassulast. Es meg van oldva...
na, hát akkor en úgy legyen (ahogy szerinted logikus), hogy innél
magasabb a seb.fok, annál nagyobb? még se legyen logikus?
V> Akkor legalabb ha elalszol egy hosszu egyenes uton,
aki autóba ül, ne aludjon el.
V> jo eselyed lenne ra,
V> hogy felebredsz a rantasra, amikor a labad lecsuszik a gazrol, vagy a
V> kocsi megall meg a kanyar elott.
majd ha elalszol egyszer, akkor meglátod, hogy mekkora ökörség, amit
írsz.
V> (Ha nem csuszik le, akkor talan fekezni es kuplungolni is sikerulni fog :)
V> Ketsegtelen, hogy ez sem tokeletes.
kétségtelen, hogy baromság.
V> Lenyegesen profibb az automata valto.
van, akinek jó, van aki nem szereti. nem profibb, vagy nem profibb,
más.
V> En azon csodalkozom, hogy 400 ev alatt, Leonardo ota nem tudtak
V> korszerubb motort kitalalni, vagy legalabb egyszerubben kezelheto user
V> interface-t.
de majd itt vagy te, és lepipálod Leonardót, meg nem beszélve azokról
a béna, idétlen, buta, hozzánemértõ autóépítõ mérnökök ezreirõl, az
autóiparban dolgozol. nagyságod zsenialitását az mutatja, hogy mindezt
minden tapasztalat és elõképzettség nélkül meg tudod tenni.
V> Illetve mar kitalaltak, csak lassan terjed.
a fordított motorféket??? jó lenne egy példa...
V> Arnold panaszkodik hogy 'faraszto' lassitani, amikor tabla van.
V> Nyilvan, ha kozben 3 pedalt plusz sebvaltot kell kezelni finom idozitesekkel,
V> osszhangban.
olyan nagy nehézséget jelent, hogy mindenki megtudja oldani.
V> Talan tudatosan nem is erzekelheto idegrendszeri terhelest
V> okoz, ami hosszu tavon faraszt.
:-))) jó fáradt idegrendszered lehet. túlterhelve. a sok okossággal.
V> Ha csak egy lassitas pedalt kene nyomni,
V> az sokkal kevesbe lenne faraszto... Persze maga a gyorsulas-lassulas is
V> faraszto lehet hosszu tavon, de talan nem annyira. Valamint nem lehetne
V> rossz pedalt nyomni stb... Tehat a baleseti statisztikakat is javitana.
V> Az autosok fekeznenek, mert nem lenne 'faraszto', es kevesebb lenne a
V> hibalehetoseg is. Ahogy te fogalmaztal, a dontesi helyzetek szama
V> csokkenne...
ezt függeszd ki bazeg, és mutogasd.:-))
>> hát ilyen autókat építenél nekünk.
V> Neked lehet :)
V> Magamnak olyat, melyben nem kell a felesleges reszletkerdesekkel
V> foglalkozni.
V> Illetve nem is ez lenne a fo cel, mert pl sebesseget
V> valtani tok jo. Hanem a motor muszaki okok miatt ne igenyeljen jelentos
V> tanulast es gyakorlatot igenylo specialis felhasznaloi beavatkozast egy
V> egyszeru muvelet vegrehajtasahoz
melyik tanulást tartod jelentõsnek? mit te itt most bemutattál, az nem
hogy nem jelentõs tanulás eredménye, de szerintem a szellemi
elhülyülés magasiskolája.
V> , mely hosszu tavon meg faraszto is.
jó fárasztó a sok speciális felhasználói beavatkozás egy egyszerû
mûvelet végrehajtásához.:-))
V> Ott van benne a computer, mibol allna megoldani, hogy ha egyesben hirtelen
V> leugrom a gazrol, finomabban lassuljon az auto, ugralni se kezdjen, stb..?
és mibõ áll azt tudni, hogy nem ugrálunk le a gázról? sõt semmirõ nem
ugrálunk le és semmire nem ugrálunk rá. az autóban higaddtan,
nyugodtan viselkedik az ember, nem ugrál, mint egy idegbeteg.
V> Semmi hatranya nem lenne.
V> Hogy mindenki boldog legyen, maradjon meg a fekero is.
csak hogy mindenki boldog legyen?:-) a kompromisszum?
V> Csak ne jelentkezzen azonnal, hanem fokozatosan nojon meg.
a vénember.
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list