Turbo (volt Hideginditas)

Friedrich Gábor fido2 at axelero.hu
Sat Jun 12 00:40:59 CEST 2004


Még 1-2 adalék:
1.Létezik 'nyomó' és 'szívó' turbó is, előbbi a karbi előtt, utóbbi a karbi
után van, a nyomó-turbó a gyakoribb, a szívó kicsit veszélyesebb.
2.Spéci turbós karbi kell hozzá (pl. R5), mert különben orrán-száján folyni
fog belőle a benzin.
3.Esetenként a dúgót alulról is hűtik (olajspricceléssel?).
4.A turbó olajzása megoldható a motorolajjal, csak számolni kell a
megnövekedett hőmennyiséggel, és persze turbós olaj kell hozzá.
5.Van felvételem, ahol egy japán gépnek a hengerfeje gumiégetés közben
lerobban és kinyitja a motorháztetőt. Tehát nem veszélytelen a túlzott
tuning!
Üdv
Fidó







More information about the Elektro mailing list