Hideginditas

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Fri Jun 11 18:49:28 CEST 2004



Szia,

2004. június 11., 13:06:26, írtad:

TL> ez azért ennyire nem meleg, gyakorlati tapasztalok vannak átépítésre ( 
TL> igaz hogy 3 blokk ment szét amig müködöképes lett a dolog)

TL> ami átépítéskor fontos:

TL> a motor kompressziója turbo esetén kissebb, tehát generál azért kell 
TL> elötte, hogy megfelelö (amivel a haverok szorakoztak, ott 11 helyett 8) 
TL> legyen a kompresszió.
TL> erösebb dugó sem árt, pl kovácsolt, mert el tud rendesen olvadni. Ha tul 
TL> nagy a nyomás a turbo felöl, akkor jöhetnek a következö problémák:
TL> - a nagy nyomás visszanyomja a benzint a tankba, az ac nem tud akkora 
TL> nyomást produkálni
TL> - a nagy nyomás kinyomja a hengerfejtömitést, a motor megy a levesbe
TL> - nem lesz tul hosszu életü a motor.

TL> lehet átépíteni, csak ésszel és nem kevés pénzel. egy kompressor 
TL> egyszerübben kivitelezhető , nincs turbolyuk, kikapcsolhato stb.

TL> pyxys1 wrote:

hát, ha mindent összeolvasol, kb ezt írtam le én is:-)

--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu




More information about the Elektro mailing list