Hideginditas
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Fri Jun 11 18:49:28 CEST 2004
Szia,
2004. június 11., 13:06:26, írtad:
TL> ez azért ennyire nem meleg, gyakorlati tapasztalok vannak átépítésre (
TL> igaz hogy 3 blokk ment szét amig müködöképes lett a dolog)
TL> ami átépítéskor fontos:
TL> a motor kompressziója turbo esetén kissebb, tehát generál azért kell
TL> elötte, hogy megfelelö (amivel a haverok szorakoztak, ott 11 helyett 8)
TL> legyen a kompresszió.
TL> erösebb dugó sem árt, pl kovácsolt, mert el tud rendesen olvadni. Ha tul
TL> nagy a nyomás a turbo felöl, akkor jöhetnek a következö problémák:
TL> - a nagy nyomás visszanyomja a benzint a tankba, az ac nem tud akkora
TL> nyomást produkálni
TL> - a nagy nyomás kinyomja a hengerfejtömitést, a motor megy a levesbe
TL> - nem lesz tul hosszu életü a motor.
TL> lehet átépíteni, csak ésszel és nem kevés pénzel. egy kompressor
TL> egyszerübben kivitelezhető , nincs turbolyuk, kikapcsolhato stb.
TL> pyxys1 wrote:
hát, ha mindent összeolvasol, kb ezt írtam le én is:-)
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list