Hideginditas

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Fri Jun 11 07:31:57 CEST 2004



Szia,

2004. június 11., 1:02:11, írtad:

ch> ez nem biztos . probald ki azt hogy beteszed sebessegbe es par(min 5 max
ch> 15) masodpercig megprobalod elindulas nelkul a fekkel fogva az autot 
ch> finoman csusztatott kuplunggal lent tartani az alapjaratot 5-600 korul . 
ch> aztan hirtelen ujra benyomod a kuplungot - ilyenkor az en gepem kb 
ch> 3000-re porog fol es utana ot masodpercen belul visszaall 800-ra . mert 
ch> az injektor kompenzal , kuzd - ez a normalis uzeme .

ezt csinálja, felpörög. igaz nem 3000ig, de olyan mintha kicsit
belerugna a gázpedálba, és nem tart 5 sec, csak éppen egy pillanat.

ch> gyorsulas = attetel
ch> rugalmassag = nyomatek + hasznalhato fordulatszamtartomany  lapos 
ch> nyomatekgorbe
ch> ez az ami a papirokban nem latszik amikor autot veszel - hogy a 300nm 
ch> mondjuk 4000-es 4200 kozott van , vagy 300nm 1000-es 5000 kozott , egy 
ch> 450-es csuccsal .

igen, én is mindig azt mondom, hogy nem lóerõt kell venni, hanem
nyomatékot. :-)


--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu




More information about the Elektro mailing list