Hideginditas
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Fri Jun 11 01:02:11 CEST 2004
pyxys1 wrote:
>Szia,
>
>2004. június 11., 0:20:26, írtad:
>
>
>
>ch> nem kell magasabb legyen az alapjarat . mindegy milyen dus a kevereked -
>ch> ha eleg akkor annyit kell adni a motornak amivel tartani tudja az eloirt
>ch> alapjaratot .
>
>várj ezt nem értem. miért nem magasabb az alapjárat, ha dúsabb a
>keverék? vagy cask pont annyival dúsabb, hogy az egyébb körülmények
>miatt nem lesz magasabb, vagy mi, ezt nem értem.
>
nem , a ketto nem fugg ossze . ha jo az injektorod (nem valami buta
szutyok) akkor nem a pillangoszelepnel megy el a levego alapjaraton ,
hanem egy kerulocsatornan amit egy leptetomotor nyit-zar - ezzel allitja
be az injektor az alapjaratot .
a keverek ugy van belove hogy pontosan egjen el es kesz - ez ad x
teljesimenyt ami forgatja a blokkot , de a szamitogep eldonti hogy az
alapjarathoz kell-e meg gazt adjon vagy sem - erre van a leptetomotor
>na jó, ez igaz, ez is elindul gáz nélkül(mármint pedál érintés nélkül)
>simán 3.dikban, akkor sem ad hozzá gázt az injektor, vagy ki.
>
ez nem biztos . probald ki azt hogy beteszed sebessegbe es par(min 5 max
15) masodpercig megprobalod elindulas nelkul a fekkel fogva az autot
finoman csusztatott kuplunggal lent tartani az alapjaratot 5-600 korul .
aztan hirtelen ujra benyomod a kuplungot - ilyenkor az en gepem kb
3000-re porog fol es utana ot masodpercen belul visszaall 800-ra . mert
az injektor kompenzal , kuzd - ez a normalis uzeme .
>gondolod, hogy ekkora különbség van nyomatékben egy 2.0 4hengeres és
>egy 3.0v6-os között? persze menésileg érezhetõ a különbség, nem a
>gyorsulás a meghatározó difi, hanem a rugalmasság a legfõbb különbség.
>
gyorsulas = attetel
rugalmassag = nyomatek + hasznalhato fordulatszamtartomany lapos
nyomatekgorbe
ez az ami a papirokban nem latszik amikor autot veszel - hogy a 300nm
mondjuk 4000-es 4200 kozott van , vagy 300nm 1000-es 5000 kozott , egy
450-es csuccsal .
bye
dexter
>
>
More information about the Elektro
mailing list