Hideginditas
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Fri Jun 11 01:25:43 CEST 2004
pyxys1 wrote:
>arra nem volna jobb egy kompresszoros megoldás. persze finoman azt s,
>mert az is nagyot tud lépi...
>
vegulis azt hiszem mindegy lenne , mert a tulnyomas igyis ugyis ugyanugy
limitalt .
mindkettonek megvannak az elonyei es hatranyai (illetve mindharomnak)
turbo : alacsony fordulaton nem lesz gond az indulassal - csak akkor jon
aplusz loero ha forog a blokk , nem forgatja el a kereket starttol
csokkeno fogyasztas , a turbo hajtasa szinte teljesen hulladekenergiabol
tortenik - esetleg lassu gazreakcio (turbolyuk)
roots v spiral kompresszor : nyomatek a beka segge alol - start
problemas - huz mint traktor elforog a gumi , novekvo fogyasztas , jobb
motorelettartam a hideg levego miatt , konnyebb osszeloni az injektort ,
mert csak a benya nyomasat kell megemelni (vagy a fofuvokat)
azonnal reagal a motor .
axialis kompresszor : gyors reakcio , a tobblet nyomatek csak fent
jelentkezik ahol mar kell , kicsi szivorendszeri fojtas , nagyon hideg
beszivott levego
>ch> a masik hdi-volt , ott software hoppa volt es szetporgott a blokk .
>
>no védelem??? micsoda dolgok vannak... anno minden ilyen szara tudtak
>figyelni mechanikai megoldásokkal.
>
bosch injektor , francia blokk :(
megall a sw es nyitva hagyja a befecskendot - a turbo meg tolt , a motor
meg porog .... kampec
>nem nyomta ki, pont azt mesélte, hogy nem merte kinyomni, mert úgy
>pörgött, mint az állat. ment amíg meg nem halt a motor...
>
megitatta az osszes motorolajat vele ? remelem jo sok penzebe kerult ...
bye
dexter
>
>
More information about the Elektro
mailing list