Turbo (volt: Hideginditas)
Moczik Gabor
progzmaster at freemail.hu
Thu Jun 10 21:23:10 CEST 2004
pyxys1 wrote:
> MG> Nem egyenlo.
>
> mennyi a váltószám?
Megkerestem, mert nem tudtam fejbol:
1 PSI = 6894.75718526778Pa
Azaz 6-8PSI az kb. 0.5bar.
> MG> Megoldom valahogy, ha mar ugyis atalakitom az egesz kocsit...
> MG> Majd ha szetszedem a motort, talan latszani fog, mennyire massziv
> MG> konstrukcio (vagy nem). Bar ehhez nem sok remenyt fuzok.
>
> de figyi, ha uno, akkor abból van turbómotoros is. asszem 1.4t, nem?
> lehet, hogy ahhoz kellene venni az alkatrészt.
Nem uno-t alakitok, azt csak emlitettem a masik tema kapcsan.
> hogy mi az anyag neve azt nem tom, de teljesen olyan, mintha fémbõl
> lenne. sötétszürke, mintha a szívómotorosé meg nem ilyen. (én most arról beszélek, mikor
Szerintem valoszinu hogy nem fogok ilyen anyagbol hengerfej tomitest kapni.
Lehet valahol egyben venni es kivagni belole?
> kisebbek a dugók, hogy masszivabb legyen. persze a 2.0T jobbat
> gyorsult, de a 3.0-t sokkal jobb vezetni. és már 450e km van benne, a
> turbós jó, ha 250e-t kibír.) pl. ebben a gyári turbónyomás max 1.2 bar
Egyebkent erdekessegkeppen ki lehetne szamolni, hogy adott egy adott merertu
hengerbe X bar levegot, meg hozza szukseges tomegu benzint benyomva, Y
kompersszio eseten mekkora lesz a nyomas robbanaskor? Mondjuk terheles
merteke is kene hozza.
--
((( Móczik Gábor )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( ICQ=171823363 )))--((( Autos levlista: progzmaster.homelinux.org )))
More information about the Elektro
mailing list