Turbo (volt: Hideginditas)

Moczik Gabor progzmaster at freemail.hu
Thu Jun 10 21:23:10 CEST 2004


pyxys1 wrote:
> MG> Nem egyenlo.
> 
> mennyi a váltószám?

Megkerestem, mert nem tudtam fejbol:
1 PSI = 6894.75718526778Pa

Azaz 6-8PSI az kb. 0.5bar.

> MG> Megoldom valahogy, ha mar ugyis atalakitom az egesz kocsit...
> MG> Majd ha szetszedem a motort, talan latszani fog, mennyire massziv 
> MG> konstrukcio (vagy nem). Bar ehhez nem sok remenyt fuzok.
> 
> de figyi, ha uno, akkor abból van turbómotoros is. asszem 1.4t, nem?
> lehet, hogy ahhoz kellene venni az alkatrészt.

Nem uno-t alakitok, azt csak emlitettem a masik tema kapcsan.

> hogy mi az anyag neve azt nem tom, de teljesen olyan, mintha fémbõl
> lenne. sötétszürke, mintha a szívómotorosé meg nem ilyen. (én most arról beszélek, mikor

Szerintem valoszinu hogy nem fogok ilyen anyagbol hengerfej tomitest kapni. 
Lehet valahol egyben venni es kivagni belole?

> kisebbek a dugók, hogy masszivabb legyen. persze a 2.0T jobbat
> gyorsult, de a 3.0-t sokkal jobb vezetni. és már 450e km van benne, a
> turbós jó, ha 250e-t kibír.) pl. ebben a gyári turbónyomás max 1.2 bar

Egyebkent erdekessegkeppen ki lehetne szamolni, hogy adott egy adott merertu 
hengerbe X bar levegot, meg hozza szukseges tomegu benzint benyomva, Y 
kompersszio eseten mekkora lesz a nyomas robbanaskor? Mondjuk terheles 
merteke is kene hozza.

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( ICQ=171823363 )))--((( Autos levlista: progzmaster.homelinux.org  )))




More information about the Elektro mailing list