Hideginditas
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Thu Jun 10 21:01:54 CEST 2004
Szia,
2004. június 10., 20:33:43, írtad:
>> ?????? a psi az egyenlõ a bar-al? mert ha igen, akkor ekkora túlnyomást
>> nincs az a motor, ami elvisel. (legfeljebb extra motorok) az utcai autóknál, 1.5, max 2 bár
MG> Nem egyenlo.
mennyi a váltószám?
>> én azért a hengerfejcsavarokra is keresnék vmi erõsebbet, meg az
MG> Megoldom valahogy, ha mar ugyis atalakitom az egesz kocsit...
MG> Majd ha szetszedem a motort, talan latszani fog, mennyire massziv
MG> konstrukcio (vagy nem). Bar ehhez nem sok remenyt fuzok.
de figyi, ha uno, akkor abból van turbómotoros is. asszem 1.4t, nem?
lehet, hogy ahhoz kellene venni az alkatrészt.
>> összes tömítésbõl más anyagú kellene...
MG> Milyen anyag, pl.?
hogy mi az anyag neve azt nem tom, de teljesen olyan, mintha fémbõl
lenne. sötétszürke, mintha a szívómotorosé meg nem ilyen. (én most arról beszélek, mikor
volt egy alfa164 3.0V6 és egy alfa164 2.0V6T autóm. ott jól lehetett
összehasonlítani. eleinte nagy volt a kisértés, hogy átakasztom a
3.0-ra a töltõt... :-)
pl errõl jut eszembe, hogy uakorra a motor, csak
kisebbek a dugók, hogy masszivabb legyen. persze a 2.0T jobbat
gyorsult, de a 3.0-t sokkal jobb vezetni. és már 450e km van benne, a
turbós jó, ha 250e-t kibír.) pl. ebben a gyári turbónyomás max 1.2 bar
volt.
MG> Miert kell masfajta anyagu?
a nagyobb nyomás miatt. ez a fémes kinézetû, ez vízsintes irányba
egyáltalán nem deformálható, csak zömûl, mikor ráhúzod a
hengerfejcsavarokat.
ja, a dugó is másmilyen volt. a T-s az kovácsolt... a csapágysora is
kicsit másmilyen kinézetû volt. (más színû, ezüst szinû, mintha
polírozott lett volna)
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list