Hideginditas
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Jun 10 19:35:11 CEST 2004
Moczik Gabor wrote:
> Pl. fiat unoban hatarozottan ugy nez ki hogy az automata szivato a
> fojtoszelepet fogja vissza. Az mondjuk injektoros.
injektorosoknal semmi sem ervenyes , mert ot elektronikabol tud
kompenzalni - az en gepeimnel siman megnyulik a befecskendezo impulzus
hossza .
>> minnel viseltesebb a motor annal valoszinubb hogy az esetleges
>> szegenykeverek miatti tulhevules nem viseli meg tulsagosan - az uj
>> motorok precizebb illesztesei hipp-hopp osszeolvadnak .
>
>
> Miert lesz szegeny a keverek?
az esetleges a kulcsszo - pl doglodo tapszivattyu , eltomodott injektor
, kifogyott benzin stb
a turbosok sokkal gyorsabban reagalnak a bajokra - egy szivomotor
tomeg/teljesitmeny aranya nagyobb mint egy turbosnak - tehat ha gond van
akkor gyorsabban megy fol a hofok es messzebb jut .
> A lefuvatast ugy ertsem, hogy a turbo nyomo oldalarol a szivora kotok
> egy bizonyos nyomas utan nyito szelepet? Mert ha a levegobe engedek
> le, akkor suviteni fog, nem?
suviteni fog , de nem forralod a levegot tobb ciklusban egymas utan -
hallgass meg egy lancia hf delta integrale-t :))
> Mindketto megoldhato... Gyujtas?!
ha tultoltod a motort akkor a surites vegen a hofok magasabb lesz a
p*v=nkt keplet alapjan - igy gyorsabb az eges - raersz kesobb
meggyujtani - kisebb a veszteseg , csokken a fogyasztas (fajlagosan)
> Keszul a processzoros gyujtas is...
> Most ez lett a hobbyim. Van itt ez a csotrogany, jol lehet
> kiserletezni vele.
g-tech pro a tesla-tol a te baratod - teljesitmenymero barmilyen autohoz .
bye
dexter
>
>
More information about the Elektro
mailing list