Hideginditas

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Thu Jun 10 19:35:11 CEST 2004



Moczik Gabor wrote:

> Pl. fiat unoban hatarozottan ugy nez ki hogy az automata szivato a 
> fojtoszelepet fogja vissza. Az mondjuk injektoros. 

injektorosoknal semmi sem ervenyes , mert ot elektronikabol tud 
kompenzalni - az en gepeimnel siman megnyulik a befecskendezo impulzus 
hossza .

>> minnel viseltesebb a motor annal valoszinubb hogy az esetleges 
>> szegenykeverek miatti tulhevules nem viseli meg tulsagosan - az uj 
>> motorok precizebb illesztesei hipp-hopp osszeolvadnak .
>
>
> Miert lesz szegeny a keverek? 

az esetleges a kulcsszo - pl doglodo tapszivattyu , eltomodott injektor 
, kifogyott benzin stb
a turbosok sokkal gyorsabban reagalnak a bajokra - egy szivomotor 
tomeg/teljesitmeny aranya nagyobb mint egy turbosnak - tehat ha gond van 
akkor gyorsabban megy fol a hofok es messzebb jut .

> A lefuvatast ugy ertsem, hogy a turbo nyomo oldalarol a szivora kotok 
> egy bizonyos nyomas utan nyito szelepet? Mert ha a levegobe engedek 
> le, akkor suviteni fog, nem? 

suviteni fog , de nem forralod a levegot tobb ciklusban egymas utan - 
hallgass meg egy lancia hf delta integrale-t :))

> Mindketto megoldhato... Gyujtas?!

ha tultoltod a motort akkor a surites vegen a hofok magasabb lesz a 
p*v=nkt keplet alapjan - igy gyorsabb az eges - raersz kesobb 
meggyujtani - kisebb a veszteseg , csokken a fogyasztas (fajlagosan)

> Keszul a processzoros gyujtas is...
> Most ez lett a hobbyim. Van itt ez a csotrogany, jol lehet 
> kiserletezni vele. 

g-tech pro a tesla-tol a te baratod - teljesitmenymero barmilyen autohoz .

bye
dexter

>
>




More information about the Elektro mailing list