Hideginditas

Moczik Gabor progzmaster at freemail.hu
Thu Jun 10 18:50:27 CEST 2004


charles hoss wrote:
> regen sem a folytoszelepet fogtak vissza , hanem nagyobb vakuumot 
> csinaltak az szivato szelepjevel - igy dusitottak be a kevereket .

Pl. fiat unoban hatarozottan ugy nez ki hogy az automata szivato a 
fojtoszelepet fogja vissza. Az mondjuk injektoros.

> leht turbot tenni szivomotorra , csak be kell tartani par alapszabalyt - 
> a turbos motorok belso hutese (dugattyu) sokkal jobb , mas anyagbol van 
> ez igaz - de a gyari biztonsagi ratartas rovasara van lehetoseg tolteni 
> a motort - ha kivancsi vagy egy ellenpeldara akkor talan nezd meg az 
> avengersuperchargers.com -ot - ott 176-rol mentek 260 fole , minden 
> belso atalakitas nelkul , egy alap szivomotoron .



> minnel viseltesebb a motor annal valoszinubb hogy az esetleges 
> szegenykeverek miatti tulhevules nem viseli meg tulsagosan - az uj 
> motorok precizebb illesztesei hipp-hopp osszeolvadnak .

Miert lesz szegeny a keverek?

> a lefuvoszelep lenyeges - ha megnezed az ezzel foglalkozo forumokat 
> akkor 6-8 psi tulnyomas minden trukk nelkul elmegy , 13-15 psi-hez mar 
> viz-metanol befecskendezes szokott tartozni , es ha komolyan akarod 

A lefuvatast ugy ertsem, hogy a turbo nyomo oldalarol a szivora kotok egy 
bizonyos nyomas utan nyito szelepet? Mert ha a levegobe engedek le, akkor 
suviteni fog, nem?

> csinalni akkor intercooler , es gyujtas kesleltetes is kell .

Mindketto megoldhato... Gyujtas?! Keszul a processzoros gyujtas is...
Most ez lett a hobbyim. Van itt ez a csotrogany, jol lehet kiserletezni vele.

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( ICQ=171823363 )))--((( Autos levlista: progzmaster.homelinux.org  )))




More information about the Elektro mailing list