Hideginditas
Moczik Gabor
progzmaster at freemail.hu
Thu Jun 10 18:50:27 CEST 2004
charles hoss wrote:
> regen sem a folytoszelepet fogtak vissza , hanem nagyobb vakuumot
> csinaltak az szivato szelepjevel - igy dusitottak be a kevereket .
Pl. fiat unoban hatarozottan ugy nez ki hogy az automata szivato a
fojtoszelepet fogja vissza. Az mondjuk injektoros.
> leht turbot tenni szivomotorra , csak be kell tartani par alapszabalyt -
> a turbos motorok belso hutese (dugattyu) sokkal jobb , mas anyagbol van
> ez igaz - de a gyari biztonsagi ratartas rovasara van lehetoseg tolteni
> a motort - ha kivancsi vagy egy ellenpeldara akkor talan nezd meg az
> avengersuperchargers.com -ot - ott 176-rol mentek 260 fole , minden
> belso atalakitas nelkul , egy alap szivomotoron .
> minnel viseltesebb a motor annal valoszinubb hogy az esetleges
> szegenykeverek miatti tulhevules nem viseli meg tulsagosan - az uj
> motorok precizebb illesztesei hipp-hopp osszeolvadnak .
Miert lesz szegeny a keverek?
> a lefuvoszelep lenyeges - ha megnezed az ezzel foglalkozo forumokat
> akkor 6-8 psi tulnyomas minden trukk nelkul elmegy , 13-15 psi-hez mar
> viz-metanol befecskendezes szokott tartozni , es ha komolyan akarod
A lefuvatast ugy ertsem, hogy a turbo nyomo oldalarol a szivora kotok egy
bizonyos nyomas utan nyito szelepet? Mert ha a levegobe engedek le, akkor
suviteni fog, nem?
> csinalni akkor intercooler , es gyujtas kesleltetes is kell .
Mindketto megoldhato... Gyujtas?! Keszul a processzoros gyujtas is...
Most ez lett a hobbyim. Van itt ez a csotrogany, jol lehet kiserletezni vele.
--
((( Móczik Gábor )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( ICQ=171823363 )))--((( Autos levlista: progzmaster.homelinux.org )))
More information about the Elektro
mailing list