elektromos auto

Vomberg István vomberg at chemotron.hu
Thu Jun 3 12:01:08 CEST 2004


Erről beszélek. A vákum szépen elmegy a túloldlaról, majd utána már a
levegő ellenében nyomod.

2004-06-03, cs keltezéssel 11:06-kor Kathi Imre ezt írta:
> http://auto.howstuffworks.com/power-brake2.htm
> Megnéztem a fenti, Arnold által küldött (köszönet neki!!) linken található képet és leírást, de nekem az jött le, hogyha működtetem a fékpedált, akkor a nagy membrán (diaphragm) vezető felőli oldalára "beengedem" a légköri nyomást, ami a vákuum felé mozdítja a főfékhenger dugattyúrúdját, magyarul rásegít a pedálerőre. Namármost ha nincs vákuum, akkor max annyit érzek, mintha egyáltalán nem lenne rásegítő... Jól értelmeztem??? Én nem értem, hogy miért kellene "légnyomás" ellenében mozgatnom a pedált. Ha nincs vákuum, akkor sehol sincs. Ha csak nem menet közben tűnik el a vákuum és a visszacsapó szelep miatt az első fékezésig a diaphragm előtt (vezető felől) még megmarad. Akkor az első nyitásig lesz nehéz, aztán mintha nem lenne rásegítő....

-- 
Vomberg István <vomberg at chemotron.hu>
Chemotron Inc.   www.chemotron.hu




More information about the Elektro mailing list