elektromos auto
hwsw famulus
hwsw at famulus.hu
Thu Jun 3 11:19:03 CEST 2004
http://auto.howstuffworks.com/power-brake2.htm
Megnéztem a fenti, Arnold által küldött (köszönet neki!!) linken található képet és leírást, de nekem az jött le, hogyha működtetem a fékpedált, akkor a nagy membrán (diaphragm) vezető felőli oldalára "beengedem" a légköri nyomást, ami a vákuum felé mozdítja a főfékhenger dugattyúrúdját, magyarul rásegít a pedálerőre. Namármost ha nincs vákuum, akkor max annyit érzek, mintha egyáltalán nem lenne rásegítő... Jól értelmeztem??? Én nem értem, hogy miért kellene "légnyomás" ellenében mozgatnom a pedált. Ha nincs vákuum, akkor sehol sincs. Ha csak nem menet közben tűnik el a vákuum és a visszacsapó szelep miatt az első fékezésig a diaphragm előtt (vezető felől) még megmarad. Akkor az első nyitásig lesz nehéz, aztán mintha nem lenne rásegítő....
Üdv, Imi
imre.kathi at titasz.hu
---------------
Jol ertelmezed.....
az a legrosszabb eset, ha
elol vakum van, hatul meg legkori es a legkori pici lyukon jott be hatra
ekkor a "negativ rasegitest" elobb lekell gyoznod a fekezes kezdeten aztan
radasul a pici lyukon ki kell tolnod a hatul levo levegot ami némi suritesi munkat
jelent, nem tudom ez mekkora de nem erzem annyira jelentosnek....
KJ
More information about the Elektro
mailing list