elektromos auto
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Thu Jun 3 10:05:09 CEST 2004
És van még egy eset, ami a leggyakoribb.
Lyukas a membran, és romlik a membran hatása. (Nem tűnik el teljesen)
Általában rángat a motor (falsot sziv), szuszog a fekpedal benn az
utastérben (onnan szivja a falsot, es hulye hangot tud adni a gumiharang
amelyik mellett beslisszan a levego), gyenge a fekhatas, induláskor csekély
mértékben megy csak le a fékpedál.
Amúgy a visszacsapó hol van? Mert ezt viszont én nem tudom.
Arnold
----- Original Message -----
From: "Vomberg István" <vomberg at chemotron.hu>
To: "Elektro" <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, June 03, 2004 9:53 AM
Subject: RE: elektromos auto
> Autós könyvesboltban van rengeteg irodalom, én is onnan okosodtam.
>
> A vákumdobot kívülről gondolom már láttad. Egy diszkosz, keresztbe
> átfúrva a főfékhengerrel.
>
> Van benne egy membrán, melynek az egyik oldala csatlakozik a vákumra egy
> visszacsapó szeleppel, a másik oldala (ami feléd, a sofőr felé esik)
> szintén, de a pedál lenyomása oda levegőt enged be. Ennek ugye két
> következménye van.
>
> 1. Ha elmegy a vákum akkor azért egy darabig a visszacsapó szelep
> megtartja a dobban, tudsz fékezni még 1-2-t. Ilyen történhet karambolnál
> például.
> 2. Ha viszont már levegő van benne, akkor gond van, mert a levegő
> ellenében kell nyomnod a féket, jóval nagyobb erő kell hozzá, mintha ott
> sem lenne a membrán.
>
> I.
>
> 2004-06-03, cs keltezéssel 08:28-kor Kathi Imre ezt írta:
> > Én csak leírtam a tapasztalatomat, de komolyan érdekelne az autó ilyen
jellegű "extráinak" a működése, de nincs semmi irodalmam hozzá. Ha tudsz
linket hozzájuk, kérlek küldd el (akár magánban is).
> > Egyébként mit kell azon érteni, hogy elmegy a vákuum? Kilyukad a
"rendszer"?
> > Köszi a segítséget előre is!
>
> --
> Vomberg István <vomberg at chemotron.hu>
> Chemotron Inc. www.chemotron.hu
>
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list