Re: Kaszni csavarodás, volt:Re: tolerancia biztositek

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Sat Jul 31 23:31:34 CEST 2004


csak még egy dolog, ami így hirtelen eszembe jutott.
a fekvõrendõrt miért oldalazva ütöm el?
ha egyesével mennek át a kerekek, akkor a kaszni nem huppan, nem verem
oda a kartert.
ugye ennek két magyarázata lehetne:
1. ha bír annyik tekeredni a kaszni, amilyen magas a fekvõrendõr.
2. ha a futómû elnyeli az huppanót(vagy legalábbis igen nagy részét)

kötve hiszem, hogy a kasznit lehetne akár csak egyszer is ennyit
tekerni külsérelmi nyom nélkül(ami ugye akkor következne be, ha nem
lenne benne az amirõl beszélek), de abban meg biztos vagyok, hogy marha
gyorsan elfáradnának a vas kasznik, és állnának halomba törött,
elfáradt anyagú bódék.

ha szembõl megyek neki, akkor ugyebár eccere 2 kerék emelkedik,(nincs
különbség a két oldal között, így nincs mit korrigálni), ilyenkor a
túloldalon szinte leesik a kaszni, amit a golyalábnak kell megtartani,
ezért huppan és karter heló.


kész, kifogytam a szemléltetõ példákból.

más: mindezktõl teljesen függetlenül, jó lenne, ha már leszoknának a vas
karosszéria elemekrõl. nem lehetne valahogy a meglévõ elemeket
üvegszálasra cserélni? csak a nem teherhordó elemekre gondolok.


--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu





More information about the Elektro mailing list