Re: Kaszni csavarodás, volt:Re: tolerancia biztositek
HAJDU Csaba
hajdu at sunserv.kfki.hu
Fri Jul 30 20:53:49 CEST 2004
> ok, fogtam egy colostokot, kicsit valóban eltúloztam, a 40 cm az sok,
> de 25-30at bátran merek írni.
En meg azt merem batran irni, hogy ha az egyik kereket 25-30
centire megemeled, akkor egy normal utcai auto nem marad
vizszintes...
> a citroenek hidropneumatikusa, az szerintem nem azért van, hogy
> nagyobbat tudjon lépni, hanem azért, hogy könnyedén szabályozható
> legyen a magasság, és kicsit más a rugózása, de abban egyáltalán nem
> vagyok biztos, hogy a kerék nagyobb amplitudóval tud kitérni, mint
> egy sima eccerû golyalábas autó.
Nagyobb amplitudoval nem tud kiterni, de a vizszintben tartashoz
sokkal tobb lehetoseg van, mint mezei rugokkal. Annak felel meg,
mintha a negy rugonak kulon kulon tudodnad valtoztatni a hosszat
es a kemenyseget...
> (utobbi idõben sokat autóztunk C5-el, ami ilyen hidroaktív izés,
> jópofa, de félnék hosszabbtávon a hibalehetõségektõl. pl, 40 km/h
> feletti sebességnél, ha jó az út, leülteti a kocsit, aztán meg
> visszaemeli. de ha elromlik, akkor mi lesz???)
Nem lesz kellemes... De minden elromolhat :)
More information about the Elektro
mailing list