Re: Kaszni csavarodás, volt:Re: tolerancia biztositek

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Fri Jul 30 20:40:28 CEST 2004


Szia,

2004. július 30., 20:25:29, írtad:

>>>> akkor nem jól van hangolva a futómûved. ennek a független
>>>> kerékfelfüggesztésnek pont ez a lényege, hogy bizonyos határok között
>>>> a futómû vigye el a tekeredést(nálam kb 35-40cm az, amíg a kaszni nem
>>>> megy el a vízszintbõl, ettõl nagyobb padkára nem is állok fel szívesen),
>>
>> HC> 60 centi koruli kerekatmero mellett ez szep teljesitmeny :)
>>
>> kicsit több az a 60cm, nem? kikéne számolni, de nekem most nem megy...
>> 215/65R15 ez mennyi?

HC> Ez mar majdnem 70, de 35-40 centis padka hol van? Es a 70 centis 
HC> kerek hova megy 35-40 centit? Ezt meg a hidropneumatikus Citroenek 
HC> sem tudjak...

ok, fogtam egy colostokot, kicsit valóban eltúloztam, a 40 cm az sok,
de 25-30at bátran merek írni.
a citroenek hidropneumatikusa, az szerintem nem azért van, hogy
nagyobbat tudjon lépni, hanem azért, hogy könnyedén szabályozható
legyen a magasság, és kicsit más a rugózása, de abban egyáltalán nem
vagyok biztos, hogy a kerék nagyobb amplitudóval tud kitérni, mint
egy sima eccerû golyalábas autó.
(utobbi idõben sokat autóztunk C5-el, ami ilyen hidroaktív izés,
jópofa, de félnék hosszabbtávon a hibalehetõségektõl. pl, 40 km/h
feletti sebességnél, ha jó az út, leülteti a kocsit, aztán meg
visszaemeli. de ha elromlik, akkor mi lesz???)


--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu





More information about the Elektro mailing list