Rezgesek +italok erleles

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Fri Jul 30 19:07:22 CEST 2004



Szia,

2004. július 30., 13:32:43, írtad:

FA> Ezekszerint a turbos benzines motorok hatasfoka rosszabb?
FA> Vagy ennyire nem egyszeru?
FA> (Turbos motorok kompresszioja eleg alacsony)
FA> Magyarul jobban járok egy 3000-res kocsival, mint egy 2000 turboval?
FA> Teljesitmenyben kozel azonos.

FA> Egyedul az adók  szolnak a 2000turbo mellett?
FA> Minden mas ellene?

a kompressziót nem tom, nem emlékszem a kompresszió adatokra, de.
mivel volt/van részem mindekettõben elég sokat, állítom, hogy sokkal jobban jársz
a 3literessel. szinte minden tekintetben.(mármint, ha hat hengeres, és
fõleg, ha 6henger+V motor, még akkor is, ha a 3L nem annyi lójerõs,
mint a 2L-es)
érvek a 3 literes mellet:
-sokkal finomabb a járása
-sokkal rugalmasabb
-nagyobb nyomaték
-kisebb igénybevétel a motorban uahoz a menetteljesítményhez
-kisebb fogyasztás
-kevesebb meghibásodás (i lehetõség is)
-nem kell pörgetni uahoz a gyorsuláshoz
ellenérvek:
-az egyenletes(ebb) nyomatákgörbe miatt nincs turbofiling.
-adó:-((((((((((( (hogy rohadjanak meg, eccerûen nem értem, hogy mi a
tökért jó, hogy belekényszerítik az embereket a kicsi autókba. csak
rövid távon van némi anyagi elõnye...de összességében nem csak hogy
nem olcsóbb, de sokkal drágább és környezetvédelmi szempontból is
bazira káros. fogyasztói társadalom...

ami nem tudom Nálad melyik kategória:
-urasabb vezetés. ezt nem tom jobban megfogalmazni, érezni kell.


--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu





More information about the Elektro mailing list