Rezgesek +italok erleles
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Tue Jul 27 00:34:04 CEST 2004
Hidvegi Jozsef wrote:
>Ezert lehetnek olyan bikak a turbo feltoltesu, nagy kompresszio viszonyra
>tervezett motorok, amikbe nagy oktanszamu toltet kell.
>
kopogaserzekelovel belohetned a turbodat a csucsra ...
>Dexter lenyomta a turbinat, pedig siman el tudom kepzelni, hogy egy adott
>fordulatszamra lehet jo turbinat csinalni.
>
a tomites riaszt benne , meg a borzalmas fogyasztas - egy boeing
fogyasztasa olyan mintha az utasok elmentek volna az sajat autojukkal
a-bol b-be.
ele durva ...
> Bar lehet, hogy a teljesitmenynek is
>egyenletesnek, nagyjabol allandonak kell lennie, ezert nem oke. Szerkezetileg
>joval egyszerubb lenne, mint a dugattyus motor. Persze nem hazilag legyartani,
>hanem ha lenne ilyesmi kaphato.
>
nagyon nehez lenne tartossa tenni .
a szivargast kezeld magad ele .
ha ataramlo mennyiseget kell merned akkor kicsi dugattyukkal sokkal
pontosabb tudsz lenni mint egy barmilyen profi turbinaval - es amit
forgatni akarsz az majd egestermek lesz , tele mindennel ami rosszat
tesz a tomitesnek .
(egyebkent pont a szelere sopri a centrifugalis ero az anyagot ahol a
tomites a legvacakabb)
bye
dexter
ps nekem kene elkezdeni ezzel kiserletezni - van egy laza par kW
fogyasztasunk amit szabadon le tudok kotni a halozatrol
bye
>
>
More information about the Elektro
mailing list