Rezgesek +italok erleles

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Tue Jul 27 00:34:04 CEST 2004



Hidvegi Jozsef wrote:

>Ezert lehetnek olyan bikak a turbo feltoltesu, nagy kompresszio viszonyra
>tervezett motorok, amikbe nagy oktanszamu toltet kell.
>
kopogaserzekelovel belohetned a turbodat a csucsra ...

>Dexter lenyomta a turbinat, pedig siman el tudom kepzelni, hogy egy adott
>fordulatszamra lehet jo turbinat csinalni.
>
a tomites riaszt benne , meg a borzalmas fogyasztas - egy boeing 
fogyasztasa olyan mintha az utasok elmentek volna az sajat autojukkal 
a-bol b-be.
ele durva ...

> Bar lehet, hogy a teljesitmenynek is
>egyenletesnek, nagyjabol allandonak kell lennie, ezert nem oke. Szerkezetileg
>joval egyszerubb lenne, mint a dugattyus motor. Persze nem hazilag legyartani,
>hanem ha lenne ilyesmi kaphato.
>
nagyon nehez lenne tartossa tenni .
a szivargast kezeld magad ele .
ha ataramlo mennyiseget kell merned akkor kicsi dugattyukkal sokkal 
pontosabb tudsz lenni mint egy barmilyen profi turbinaval - es amit 
forgatni akarsz az majd egestermek lesz , tele mindennel ami rosszat 
tesz a tomitesnek .
(egyebkent pont a szelere sopri a centrifugalis ero az anyagot ahol a 
tomites a legvacakabb)

bye
dexter

ps nekem kene elkezdeni ezzel kiserletezni - van egy laza par kW 
fogyasztasunk amit szabadon le tudok kotni a halozatrol
bye

>  
>




More information about the Elektro mailing list