agyhullamok - alszik/ebren van

hwsw famulus hwsw at famulus.hu
Tue Jul 6 00:10:37 CEST 2004


>Ha ugyanis mégse tudsz leparkolni, s balesetveszély van, akkor
>feltörheted az oly sokszor emlegetett plombát, és átveheted ismét az
>irányítást. (lefeljebb lehet magyarázkodni...) Most akkor micsoda a
>probléma??? >:-)

----------------
Ha felulbiralhatom akkor, alighanem meg is teszem
ne ma egy kocsi baszogasson alapon...mivel azt
gondolom hogy teves/folosleges a riasztas.

Hameg nem biralom felul, mert bealtom az igazát akkor?
... akkor a cucc nelkul is lefogok allni magamtol is,
ahogy most is megteszem esetenkent.

Szoval a dontes visszakerult a kezembe, tehat minek a cucc?!!

Ha, megusztam a kockazat tudatban hozott dontes
ellnere az utat akkor utolag senkinek semmi koze hozza,
hogy hogyan vezettem, ha esetleg nem usztam meg akkor meg ugye
most is ott a magyarazkodas kenyszere :-)

Az ilyen fullkontroll ugyekrol mindig az jut eszembe, hogy
milyen bugyutanak es dontes keptelennek neznek ......

Nos, a statisztikarol ami a vallalhato veszely mertekere is igaz ugyebar...

Igen! pl. a kanyar 60-as tablajat jol ismert utakon soxor felulbiralom, mert
statisztikai alapon is tudom, hogy olyan extrem eset
ami indokoltta tenne ott a 60-t nem letezik a gyakorlatban.

(Plane van itt nem messze pl. olyan 60-as tabla ami a kanyar elejen van,
utana ~25 m-re ut jobbrol azaz feloldodik, majd
ugy ujabb 25 m utan elkezdodik vegre a kanyar amit vedene...
Na mennyivel veszik az emberek a kanyart?!
Az allitolag hozzaertok altal kihelyzett tabla ellenere.)

Aztan a mai verofenyes delutanban pl. a
kecskemet-csongrad-szentes-hodmezovasarhely szakaszt bizony 120-140 el
tudtam le, a szinte kihalt uton.
Nem hiszem, hogy statisztikailag barkit komolyan veszelyeztettem.
A zsebemen kivul......

Persze adott volt a 0,00....1% esely, hogy
nem fogok meg egy defektet
elszall a fek
kiesik a futomu
olaj van az uton
megijeszt valami
stb, stb

A statisztika viszont azt is mondta, hogy
ezezl szemben 99,99... esellyel meg vilagosban hazaerek.
Marpedig vilagosban 140-el is jobb eselyem van baj nelkul hazaerni, mint
sotetben 70-80-al......
A statisztikak pl. ezt is fenyesen igazoljak!!!

Akkor a statisztika alapjan jol valasztottam?
bar szabalyt szegtem, kozben....

Lenyeg a lenyeg:
Nem banom kapjak kotelezoen(jo penzert) bemutatot az
auto veszelyeirol pl. egy speci teszt palyan a jogsi elott,
Teszteljenek le veszhelyzetben is a tanpalyan, irjanak elo PAV-t, stb

De! miutan az allam irasba adta, hogy TUDOK VEZETNI utana
ezt higgye is el, amig be nem bizonyosodik az ellenkezoje.
Ha bebizonyosodik akkor pedig viszont-perelhessem az allamot, hogy
NEM TANITOTT MEG pl. az elalvas elotti allapot jeleinek
helyes felismeresere vagy a 90-nel kapott durr defekt korrigalasra,
Pedig FIZETTEM az altala eloirt kepesites megszerzeseert es a bizonyitasaert
is.

Meg azt se banom, ha mondjuk 3 evenkent odarendel a tesztpalyara
ujabb vizsgara es ha gagyi vagyok tovabbkepez.
Nem banom,  mert pl. a csak hebo-hoba vezetok
100x veszelyesebbek, mint a rendszeresen
de nagyjabol azert esszel rohanok...

Mert akit az auto kezelese is lefoglal az
NEM LATJA es NEM ERTEKELI a tizedet se
a helyzetbol annak, mint amit lat a gyorshajto ugyanott.

Persze a gyakorlatlan, megfontolatlan szaguldozo a legrosszabb eset ami
letezik.


KJ

>Üdvözlettel,
> pyxys1


Üdv.:
         Norbi.






More information about the Elektro mailing list