AW: Atalakitas

Kiss Bálint (GS-EC/EFB5) * Balint.Kiss at de.bosch.com
Tue Jan 27 08:13:49 CET 2004


>egy belsoegesu motor. a modern vezerlesek mind tablazatbol 
>dolgoznak (esetleg adaptivan modositott tablazatbol). 
>kimerik az optimumot fekpadon, es jol van. fuggvenyekkel 
>kozeliteni csak durvan lehet a karakterisztikat, vagy ha 
>lehetne is pontosan, valahogy akkor is ki kell merni. 

Hat...
Nalunk ez ugy van, hogy nagyon sok fizikai modell van megvalositva a vezerlesben. Ugy latom, hogy igen sok mindent le lehet irni fuggvenyekkel. Pl. az szinte teljesen altalanos, hogy egy szenzor mellett van egy szamitott ertek is (mas szenzorok, motorjellemzok felhasznalasaval). Igy, ha kiesik a szenzor, akkor megy tovabb az auto. Valoban vannak fekpadon kimert adatok, de megis azt mondanam, hogy a fizikai modell is legalabb olyan fontos, es a fo szerepet az jatsza.

Udv,
Balint



More information about the Elektro mailing list