PLC -40 C foktol...?
Horváth Roland
qkorolee at freemail.hu
Sun Jan 25 14:04:19 CET 2004
Szia!
Egyetértek. Félő a törés, ráadásul a ridegtörés jelensége a
bimetállon.
A -40 fok tud vaddisznó dolgokat művelni. Még mindig nem
tettem le az ilyen
hőm. működő PLC-ről... De a hűtés-fűtés sem rossz. De hogy
mit szól majd hozzá a jármű főtervezője.... :(
R.
> Az otlet jo, de a vegallasokhoz tartozo
homerseklet-ablakon felul
> lehetseges extrem ertek is, az pedig ebben az esetben
mechanikai
> terhelest jelent, es meg tetezve a jarmu rezgeseivel,
valszeg eleg hamar
> fog bimetal toreshez vezetni..
>
> Akkor pedig mar csak az a segitseg marad, hogy a pilota
elott pislogni
> kezd egy ribizli.. es eszreveszi..
> A legnagyobb gond, hogy egy ilyen torest nem fognak a
preri kozepen -40
> fokban javitgatni...8-(((((
>
> Bye! E.Z.
>
>
>
> jhidvegi wrote:
>
> >>Hú, első nekifutásra nem értem kristálytisztán :)
> >>Neked mit is jelent a szellőztetőajtó? Meg a működést leírod
> >>részletesen?
> >
> >
> > Majd o is leirja, mire gondolt, en ugy ertettem a
megoldast, hogy van egy
> > tomitett ajtocska vagy lamellasor, tehat pl azzal az
ominozus anyaggal meg van
> > oldva, hogy zart allapotban tomitett is legyen.
> > Na most, van pl a lamellaknak egy-egy tengelye, de ezek
ossze vannak kotve,
> > szoval van egy kozos tengely. Ezt lenne kepes egy jo
eros (viszonylag nagyobb
> > darab) bimetall forgatni. Ennek valami orarugo alakja
lenne, par menet.
> > Ugy kene beloni, hogy kozeledven a szekreny belsejeben
mondjuk a 10 fokhoz
> > folulrol, mar teljesen zarva legyen a lamellasor. Tovabb
hulve a szerkezet,
> > lehet benn futeni, meg hoerzekelni (futest szabalyozni).
Pl a futes beallitana
> > +5 fokot.
> > A masik iranyban menve a homerseklettel pl 15 foknal
elkezd kinyilni a
> > lamellasor, 35 foknal tok kinyilik, esetleg ennek
hatasara bekapcsol egy
> > ventillator, ami legcseret valosit meg. Vagy a
ventillator csak 40-45 foknal
> > kapcsol be vmi hoerzekelo hatasara.
> >
> > (Persze itt egy lamellasorrol beszeltem, pedig meg kell
oldani, hogy a levego
> > valahol be is menjen, ha ki akar menni, tehat vagy egy
hosszabb, vagy ket
> > lamellasorrol, vagy ket ajtorol van szo. Ha belul van
hely, akkor az ajto tunik
> > egyszerubbnek tomitesileg.)
> >
> > hjozsi
> >
> >
> >
> >
>
>
>
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list