PLC -40 C foktol...?

Erdös Zoltán silverst at axelero.hu
Sun Jan 25 14:01:37 CET 2004


Hali!

Az otlet jo, de a vegallasokhoz tartozo homerseklet-ablakon felul 
lehetseges extrem ertek is, az pedig ebben az esetben mechanikai 
terhelest jelent, es meg tetezve a jarmu rezgeseivel, valszeg eleg hamar 
fog bimetal toreshez vezetni..

Akkor pedig mar csak az a segitseg marad, hogy a pilota elott pislogni 
kezd egy ribizli.. es eszreveszi..
A legnagyobb gond, hogy egy ilyen torest nem fognak a preri kozepen -40 
fokban javitgatni...8-(((((

Bye! E.Z.



jhidvegi wrote:

>>Hú, első nekifutásra nem értem kristálytisztán :)
>>Neked mit is jelent a szellőztetőajtó? Meg a működést leírod
>>részletesen?
> 
> 
> Majd o is leirja, mire gondolt, en ugy ertettem a megoldast, hogy van egy
> tomitett ajtocska vagy lamellasor, tehat pl azzal az ominozus anyaggal meg van
> oldva, hogy zart allapotban tomitett is legyen.
> Na most, van pl a lamellaknak egy-egy tengelye, de ezek ossze vannak kotve,
> szoval van egy kozos tengely. Ezt lenne kepes egy jo eros (viszonylag nagyobb
> darab) bimetall forgatni. Ennek valami orarugo alakja lenne, par menet.
> Ugy kene beloni, hogy kozeledven a szekreny belsejeben mondjuk a 10 fokhoz
> folulrol, mar teljesen zarva legyen a lamellasor. Tovabb hulve a szerkezet,
> lehet benn futeni, meg hoerzekelni (futest szabalyozni). Pl a futes beallitana
> +5 fokot.
> A masik iranyban menve a homerseklettel pl 15 foknal elkezd kinyilni a
> lamellasor, 35 foknal tok kinyilik, esetleg ennek hatasara bekapcsol egy
> ventillator, ami legcseret valosit meg. Vagy a ventillator csak 40-45 foknal
> kapcsol be vmi hoerzekelo hatasara.
> 
> (Persze itt egy lamellasorrol beszeltem, pedig meg kell oldani, hogy a levego
> valahol be is menjen, ha ki akar menni, tehat vagy egy  hosszabb, vagy ket
> lamellasorrol, vagy ket ajtorol van szo. Ha belul van hely, akkor az ajto tunik
> egyszerubbnek tomitesileg.)
> 
> hjozsi
> 
> 
> 
> 





More information about the Elektro mailing list