PLC -40 C foktol...?
Erdös Zoltán
silverst at axelero.hu
Sun Jan 25 14:01:37 CET 2004
Hali!
Az otlet jo, de a vegallasokhoz tartozo homerseklet-ablakon felul
lehetseges extrem ertek is, az pedig ebben az esetben mechanikai
terhelest jelent, es meg tetezve a jarmu rezgeseivel, valszeg eleg hamar
fog bimetal toreshez vezetni..
Akkor pedig mar csak az a segitseg marad, hogy a pilota elott pislogni
kezd egy ribizli.. es eszreveszi..
A legnagyobb gond, hogy egy ilyen torest nem fognak a preri kozepen -40
fokban javitgatni...8-(((((
Bye! E.Z.
jhidvegi wrote:
>>Hú, első nekifutásra nem értem kristálytisztán :)
>>Neked mit is jelent a szellőztetőajtó? Meg a működést leírod
>>részletesen?
>
>
> Majd o is leirja, mire gondolt, en ugy ertettem a megoldast, hogy van egy
> tomitett ajtocska vagy lamellasor, tehat pl azzal az ominozus anyaggal meg van
> oldva, hogy zart allapotban tomitett is legyen.
> Na most, van pl a lamellaknak egy-egy tengelye, de ezek ossze vannak kotve,
> szoval van egy kozos tengely. Ezt lenne kepes egy jo eros (viszonylag nagyobb
> darab) bimetall forgatni. Ennek valami orarugo alakja lenne, par menet.
> Ugy kene beloni, hogy kozeledven a szekreny belsejeben mondjuk a 10 fokhoz
> folulrol, mar teljesen zarva legyen a lamellasor. Tovabb hulve a szerkezet,
> lehet benn futeni, meg hoerzekelni (futest szabalyozni). Pl a futes beallitana
> +5 fokot.
> A masik iranyban menve a homerseklettel pl 15 foknal elkezd kinyilni a
> lamellasor, 35 foknal tok kinyilik, esetleg ennek hatasara bekapcsol egy
> ventillator, ami legcseret valosit meg. Vagy a ventillator csak 40-45 foknal
> kapcsol be vmi hoerzekelo hatasara.
>
> (Persze itt egy lamellasorrol beszeltem, pedig meg kell oldani, hogy a levego
> valahol be is menjen, ha ki akar menni, tehat vagy egy hosszabb, vagy ket
> lamellasorrol, vagy ket ajtorol van szo. Ha belul van hely, akkor az ajto tunik
> egyszerubbnek tomitesileg.)
>
> hjozsi
>
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list