OT:az olasz auto tenyleg sz*r?

Trebitsch trebi at algoritmic.hu
Thu Jan 15 23:04:09 CET 2004


----- Original Message ----- 
From: "Nagy Endre" <gumo at lucifer.kgt.bme.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, January 15, 2004 10:53 PM
Subject: Re: Re[2]: OT:az olasz auto tenyleg sz*r?


> >  Az olasz autok viszont  folyamatos es bosszanto elektromos hibakat
birnak
> > produkalni, altalaban a gyenge, rossz konstrukcioju csatlakozok,
ilyesmik
>
> Ha mar a sztereotipiaknal tartunk :)
> A mostani franciak milyenek?

Allitolag sokat javultak - de a mostaniakat nem ismerem igazan.
Kollegamnak van egy 3 eves Megane-ja, de mar megjavitottuk a kijelzopanelt,
mer hianyzott a fele karakter, pontosabban csak nagy melegben jott elo,
hidegben kakukk. Kontakthiba...  A kormanymu nulla fok alatt iszonyu
csattogast produkal egy darabig reggeli inditas utan, arra aszontak
tipushiba, nem tudnak mit kezdeni vele. A kulso-belso levego
allitocsappantyuja nem mux,  mert annyira hulyen van megoldva hogy az valami
felelmetes; villanymotor mozgatja, es a veghelyzeteknel tularamra all le. A
muanyag fogaskerek/fogasiv paros meg rosszul turi az eroltetest. Lengokar
gombfej-csere volt ketto 70 ezer km alatt... (Viszont nagyon konnyu cserelni
es olcso! :)
A motorban a holtponti jelado szallt el, ez is tipushiba; az a baj hogy
kombi, es marha nehez volt tologatni augusztusban a Bajcszsy kozeperol a
szelere... Eleinte csak a melegben dugoban araszolastol halt meg, aztan
vegleg. Akkor kicsereltek.
A gyujtotrafok (hengerenkenti, coil-on-plug) Marelli gyartmanyuak voltak, de
azokat mar szep sorban sikerult Nippon Densora cserelni mind a negyet,
miutan elhalaloztak.
Amugy kenyelmes, csendes... :)

Trebitsch



More information about the Elektro mailing list